|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dacht wel dat dat de bedoeling was ja. Stond een tijdje geleden allemaal al op Blabbermouth. Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
dissection zonder Nodtveit lijkt me heel erg stug. aangezien dat de drijvende kracht achter de hele bands was. |
|
'Jailhouse-metal' I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Dit is al vrij oud nieuws. Stond al in verscheidene online mags te lezen en ook het label (Nuclear Blast) meld dat Dissection gewoon doorgaat. De band gaat beginnen met rehearsen als Faust uit de bak is. Als medio 2004 Johnnyboy ook vrij gelaten wordt, zal er een nieuw album opgenomen worden. |
|
Ik ben echt retebenieuwd wat die lui er nu nog van bakker. In ieder geval hoeft het aan talent niet te liggen. Gossamme, als ze nu maar eens met NOG zo'n album komen... Mentation - www.mentation.nl |
|
Meer details staan [allang ] op Vampire. |
|
Faust was zelfs tijdens zijn gevangenschap al bezig met drummen voor een band, hij heeft bij Sirius de Emperorcover The Majesty of Nightsky (vanop In The Nightside Eclipse) ingedrumd, wel hoorbaar aan de drums, zijn identiek dezelfde. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Slayer mag. heeft als eerste magazine Jon reeds afgelopen jaar geinterviewd.Komend jaar komt hij vrij waarna ze de cd gaan opnemen voor NuclearBlast.Faust is reeds vaste drummer bij dissection en een groot gedeelte van de cd is al geschreven. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Te gek dat Dissection weer bezig gaat! Ennuhhh..hoeveel jaar moeten Burzum fans nog wachten? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
aaaaargh, niet kijken naar je scherm wanneer je aan het typen bent kan soms nare gevolgen hebben [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 18-11-2002 19:05] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: ik zou maar niet verlangen naar zijn nieuwe werk, hij maakt nu techno, is totaal uit de metal, is volledige racist geworden, kamt zijn haar als Hitler, neen, ik verlang er totaal niet naar. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Eh, t is zeer te betwijfelen OF die gast ooit nog wat gaat uitbrengen. Nu vind ik Hlidskjalf (of hoe spel je dat) best een te genieten sfeerplaat, maar de hoogdagen van Burzum zijn weg jongens face it, we zullen hetgene dat we ervan hebben moeten koesteren. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: varg had toch 20 jaar gekregen? daar zijn er inmiddels al weer aardig wat van voorbij, ik weet niet of hij onberispelijk gedrag vertoond in de bak? dat scheelt weer misschien. de count en goed gedrag. Oud Vuil. |
|
Nee,hij komt niet eerder vrij wegens goed gedrag maar moet de volle tijd zitten(zo was de situatie tenminste zo'n 6 weken geleden). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ben je bij 'em op bezoek geweest? sorry, kon het niet laten. Oud Vuil. |
|
quote: Nee,maar ben toen weer in Bergen geweest en heb daar wel met vrienden van Varg gesproken waar ik toevallig ook wel vaker mee ben gaan zuipen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ow, okay, aardig in de buurt iig. wereldstad, bergen. ben er zelf iets van 3 of 4 keer geweest met de marine. fjorden centrum grieghallen ik wil bog steeds een keer gaan met m;n vrouw, die moet het ook maar eens zien. Oud Vuil. |
|
NB: net als in Nederland hoef je in Noorwegen ook maar ongeveer 2/3 van de straftijd uit te zitten (tenzij je het echt voor jezelf verneukt natuurlijk) .. dus 20 jaar zal het niet worden.. Vandaar ook dat Jon Nodveidt in 2003/2004 al vrijkomt, terwijl hij een straf had van zo'n 10 jaar.. (waarvan hij dan dus feitelijk zo'n 6 a 7 jaar heeft uitgezeten) |
|
quote: Dit klopt inderdaad maar dit gaat niet op voor Varg(zal het wel verneukt hebben). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik ga er voor een jaar wonen zodra ik mijn cursus noors achter de rug heb.Ben er nu 10 keer geweest waarvan 7 keer in Bergen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: cool ben ook in oslo 2x geweest, en erg vaak in kristiansand, ligt wat hoger, maar daar is verrotte weinig te doen, 1 straat zeg maar, maar wel mooi! noorwegen rules, je begrijpt ook iets beter bands als darkthrone, burzum etc. desolate landscapes. Oud Vuil. |
|
quote: idd, zoals Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: en koud dat ze het hier hebben!!! Oud Vuil. |
|
Als ik me niet vergis, gaat het hem hier over Dissection. Den Varg vindt metal negermuziek, dus moetem der nu maar van blijven. Wat Dissection betreft, der zit een grooooote tijdspanne tussen, en dit zal heel waarschijnlijk een grooooote invloed hebben op hun sound en muziek zelf. Hopelijk wordt het wat... Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Zat ik ook te denken, straks is het echt vreselijk ofzo... ben benieuwd!! Al moet ik zeggen dat ik niet echt een erg groot Dissection fan ben hoor... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |