IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Gevaar?
madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 23-06-2002 20:06 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Daarnet iets meegemaakt : ik downloadde de test(gewoon,voor de lol)de test van 'hou je van BM,power of meer van death metal?'(zie onzin topics).Ineens kreeg ik de volgende waarschuwing op het scherm : 'Your internet data are in danger.Download our alert.'Betekent dat gevaar?Toch geen bug of zo?


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 23-06-2002 20:07 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Is dat niet gewoon zo'n irritante pop up ?


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 23-06-2002 20:08 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

nee, dat is gewoon een kutberichtje om iets te downloaden.

ik word onderhand in de gaten gehouden, vermoord, een politieke aanslag word op mij gepleegd. download een bestandje, en HOPPA je bent er vanaf.

nee, je hoeft je nergens zorgen over te maken


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 23-06-2002 20:09 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Godver, denk ik iets van pc's te weten en te kunnen laten merken, zijn me er 2 voor

Grrr


[Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 23-06-2002 20:10]


MuayThaigerrr!!


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 23-06-2002 20:13 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Oef,ik was al bang...maar ja,hij wou gewoon niet van m'n scherm...zelfs niet toen ik op het kruisje in de rechterbovenhoek klikte...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 23-06-2002 20:21 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2002 20:13 schreef madeline usher het volgende:
Oef,ik was al bang...maar ja,hij wou gewoon niet van m'n scherm...zelfs niet toen ik op het kruisje in de rechterbovenhoek klikte...

ik ben 'm wel kwijt geloof ik


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 25-06-2002 13:51 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

1X ctrl+alt+del indrukken die banner kiezen en dan taak eindigen


My madness, my sadness


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 25-06-2002 14:06 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2002 20:06 schreef madeline usher het volgende:
Daarnet iets meegemaakt : ik downloadde de test(gewoon,voor de lol)de test van 'hou je van BM,power of meer van death metal?'(zie onzin topics).Ineens kreeg ik de volgende waarschuwing op het scherm : 'Your internet data are in danger.Download our alert.'Betekent dat gevaar?Toch geen bug of zo?


das reclame voor internet ereazer.
niet gevaarlijk maar niet leuk.


Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen