|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hallo metalfans naar veel gezocht te hebben, heb ik (misschien) een nieuw downloadprogramma gevonden. www.blubster.com Dus als je het wat vind a.u.b. Veel succes ...shed my skin again...this will be my best revenge.. |
|
quote: as er maar geen spyware in zit Oud Vuil. |
|
Dat schijnt er niet in te zitten volgens die site. Staat bij features. |
|
Ja sorry had de verkeerde topic genomen, maar geen spyware zit erin. ...shed my skin again...this will be my best revenge.. |
|
concerten ----> algemeen |
|
wat een kutprogramma.... hij vind geen ene reet en dan vindie iets en dan kom je er tot je spijt achter dat JOUW nummers zijn Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: Haha, en dan zeker pas als je ze van je eigen computer hebt gedownload. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Eentje? Het barst van die dingen, wat is er zo speciaal aan deze dat je er zes smilies bij moet zetten? Kies maar: http://www.afternapster.com/ |
|
Elessar zou je die link aub weg willen halen? Lijkt me echt loeizwaar klote als deze site te bekend wordt en gesloten wordt. Ontopic: Blubster lijkt me een variant op Grokster wat weer een variant is op Kazaa. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-06-2002 8:50] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Die link is al heeeel lang bekend |
|
quote: Bij een selecte groep ja; wat is er tegen om em weg te halen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wat heb je aan een goed programma als niemand het gebruikt en je niets kunt vinden? Er zijn zat van dit soort sites die ze op een rijtje zetten hoor, dit was toevallig degene die ik ken. |
|
quote: Zou je me die andere site url's willen mailen dan? Dit is de enige die ik ken en ik vind em echt enorm handig voor als blijkt dat een bepaald programma populair wordt; kun je em meteen installeren. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Het is ook de enige die ik ken, maar ik weet dat ik er wel meer gezien heb. Gewoon ff zoeken! Misschien is er zelfs wel een startpagina voor. |
|
ik ben geinspireerd door die list, en ik heb kazaa weer genomen, aangezien AG off is, maar ik had eerst per ongeluk kazaa verwijderd, MET mijn liveclips (>_< maar nu heb ik het weer en al mijn clips zijn terug!!!!!!!!! |
|
Ik heb Blubster geprobeerd, wat een waardeloos programma. Kreeg helemaal geen verbinding. Snel maar weer verwijderd. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hmmm, het enige beetje redelijke programma uit die top 10 is edonkey. De rest is gewoon kut. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: edonkey is vaak langzaam Don't touch me. I'm evil. |
|
Kazaa Lite, WinMX, daar is nog genoeg te vinden En het zal vast een kwestie van tijd zijn voordat er weer een alternatief van AG te vinden is, net zoals gebeurde na Napster Het is gewoon niet uit te roeien.. Anders gaan we toch via ZM@IRC mp'3 en vids exchangen? en ik weet nog een bepaalde server |
|
Ik ben zelf wel voor WinMX, kan er bijna alles wel op vinden, alleen gaat het helaas lang niet zo snel als AG |
|
ik heb net WinMX geinstalled nu ga ik het meemaken ik wil AG boehoehoe |
|
Weet iemand een goede server voor WinMX? Ik had ooit eens een lijstje gedownload en daarmee vond ik veel meer, maar na verloop van tijd wordt het minder en moet je nieuwe servers zoeken. |
|
wat is er mis met DAP? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ze hebben het over een soort napster. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Ik kreeg net een tip van een collega om WinMX een stuk sneller te maken, download het programma napigatorvan www.napigator.com installeer het, en daar kan je dan onder het menu server een server lijst exporteren naar WinMX, dan schijn je echt alles te kunnen vinden, en nog snel ook. Je moet niet napigator zelf gebruiken, want die gaat je helemaal dood gooien met popup reclames... Sux6 |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |