|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
tja ik had het wel eens eerder gehoord, maar: Dutch scientists who studied 8 000 people earlier this year concluded drinking moderate amounts of alcohol, be it beer, whisky or wine, could help lower the risk of dementia. 'There are lots of health benefits in malt and hops' German brewers have had backing for their view. Industry experts and scientists at a "beer and health" conference in Brussels last October said beer not only had sedative properties, but could also cut cardiovascular disease and protect against cancer and osteoporosis. bron-> http://www.itechnology.co.za/index.php?click_id=2782&art_id=qw1021353300885B211&set_id=1 maar ja, moderate amounts, daar ga je alweer. ik trek elke avond thuis ook een paar blikken los, gewoon lekker en als je dan minder kans hebt op kanker en andere ziektes Oud Vuil. |
|
Ah.... volgens mij is bier het enig gezonde wat ook nog LEKKER is Ik, Wil Schuurman |
|
ik maak er dankbaar gebruik van |
|
echt van bier wordt je echt niet zo snel dik hoor, ik niet tenminste |
|
Zie je wel dat ik nog gerust mag verder roken, als ik er maar genoeg bij drink! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Idd goed voooor me. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hmm, dat is al eeuwen bekend, dat een bepaalde hoeveelheid alcohol erg gezond is, het werkt dan bloedverdunnend. |
|
maar teveel is dus niet goed.. Het is niet goed voor je lever, etcetera! |
|
Dat is met alles. Één jonge jenever per dag schijnt erg goed te zijn om bloedklonters te voorkomen. |
|
haha bloedklont, leuke nieuwe naam voor een bandje??? maarre idd teveel van alles is niet goed. bovendien moet je van teveel bier ook kotsen dan lijkt me ook niet al te gezond, heb welleens gehoord van iemand die een gat in zijn maag had dankzij drank |
|
Een gat in de maag krijg je natuurlijk niet als je normale hoeveelheden drinkt.. Ik heb gehoord dat je best elke dag een goeie frisse pint bier drinkt, of 1 of 2 glaasjes wijn, voor of tijdens het avondmaal. Als je 's avonds laat nog drinkt, ga je onrustig slapen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Het kon niet anders zijn hé Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
20 halve liters bier op een dag is niets mis mee |
|
cola is slechter helaas Je moeder. |
|
quote: Ja gooi maar es een geroest stuk geld in de cola. Hoppa weg roest...die zooi kan echt niet gezond zijn |
|
biergist is goed tegen m'n jeugd puistjes |
|
quote: Maargoed dat ik "volwassen " ben |
|
Nou, ik neem er nog een! Proost! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dat is een misvatting; Coca Cola was oorspronkelijk een medicijn en je maagzuur is een supersterk zuur en kan cola dus makkelijk aan; m.a.w. je zou geroest geld ter vergelijking in een glas maagzuur moeten doen en dan het resultaat vergelijken. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Het verhaal gaat al jaren de ronde dat er een bier bestaat waar de borsten van groeien; bij mannen klopt dat in ieder geval helaas... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
en de bui kgroeit ook vrolijk mee Dat kan natuurlijk verholpen worden door genoeg te sporten. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: maar eerlijkheid getrouw erg slecht voor je tanden is het wel |
|
quote: tsjah, toch maar eens overstppen op een ander drankje, iemand gezondere alternatieven? (geen bier of andere alcoholhoudende dranken aub) Je moeder. |
|
quote: lekker spa drinken!!!! of niet zuur houdende dranken, appaelsap ofzo, daar zit echter wel suiker in |
|
quote: klopt; maar dat komt volgens mij door de brute hoeveelheid suiker die erin zit The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |