IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Auteur:
Topic : Sonata Arctica
Child of bodom_PU
Usericon van Child of bodom_PU
Posted 18-11-2002 19:40 by Child of bodom_PU Profiel van Child of bodom_PU

Deze band staat bij mij zeer hoog genoteerd, voor mij is het een bron van inspiratie en hoop. Dit is een van de weinige bands die ik ken met positieve lyrics. Sure, niet dat ik iets heb tegen bands zoals Slayer enzo, maar je hebt meer aan SA als je ff in een dip zit dan aan Slayer of Children of bodom. Verder is het muziek zoals ik nog nooit gehoord heb. En dat mag je zelf interpreteren als positief of negatief. Ik vind het heel speciaal, met een geweldige (hoge) zang en mooie gitaar+keyboard combinaties. Ik kan me voorstellen dat het allemaal wat soft klinkt, en het is dan ook geen soort muziek om op te , maar ik herken veel in nummers van hun. Of het nu een verloren liefde (Tallulah, last Drop falls, The end of this chapter) is, of gewoon klein beetje depri ben (Black sheep, My land), het zijn nummers die mij diep raken. Anyway wat vinden jullie dr van?

Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way!

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-11-2002 19:41 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Zie dit topic --> http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3925

Slotje?

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 18-11-2002 19:44]

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 18-11-2002 19:45 by altx Profiel van altx

Als je niet al te veel ruzie wilt met de moderators hier, raad ik je aan om de zoekfunctie te gebruiken.

Het wordt namelijk niet echt gewaardeerd als er over hetzelfde onderwerp steeds nieuwe topics geopend worden.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Child of bodom_PU
Usericon van Child of bodom_PU
Posted 18-11-2002 19:55 by Child of bodom_PU Profiel van Child of bodom_PU

ja sorry, snap ik, maar ik keek op deze pagna en zag niets staan. En als ik in zon topic reply wordt dat weer aangezien als kicke

Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way!

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 18-11-2002 20:03 by altx Profiel van altx

quote:
Op 18 november 2002 19:55 schreef Child of bodom_PU het volgende:
ja sorry, snap ik, maar ik keek op deze pagna en zag niets staan. En als ik in zon topic reply wordt dat weer aangezien als kicke

Tsja, het beleid wil nog wel eens een beetje inconsequent zijn, maar ik verwacht dat dit topic binnen redelijk korte tijd door een moderator gesloten zal worden...

Owja, ik vind Sonata Arctica trouwens een goede band. Mijn favoriete cd van hen is Ecliptica.

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 18-11-2002 20:05]

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 18-11-2002 20:07 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

Het is al min of meer uitgelegd Om de informatie en discussies een beetje gestructureerd en bij elkaar te houden, verwijzen we iedereen door naar een centraal topic over een onderwerp. En wat betreft Sonata Arctica is die er dus al en is te vinden als:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3925

Ik zal ook je post daarheen verplaatsen en deze dichttimmeren. Als je nog vragen hebt of het hier niet mee eens bent mag je natuurlijk altijd even contact opnemen met moderators@zwaremetalen.com.

I'm not being rude. You're just insignificant.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic
http://www.zwaremetalen.com