|
Auteur: |
|
|
ga je een metalboek schrijven of zo??? ik weet eigenlijk niks van die oude bands buitne sabbath,purple en led zeppelin. ik meende wel ergens gelezen te hebben dat die N.W.O.B.H.M bands ook beïnvloed waren door punkmuziek en dus voor die tijd behoorlijk snel waren (kan ook wel kloppen als je oude maiden hoort en bands als jaguar) |
|
status qou uriah heep venom deep purple rainbow welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
raven, drie engelse gasten die tot op de dag van vandaag zitten te springen op het podium. Al 20 jaar ongeveer. http://www.ravenlunatics.com/ The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: raven is toch een N.W.O.B.H.M. band? wel een goede trouwens. de eerste drie releases zijn keigaaf. |
|
Volgens mij zijn ze de server aan het updaten ofzo: quote: LOL |
|
quote: haha ja beetje jammer inderdaad... quote: ja het is het wel maar wel een hele vroege volgens mij, en dus een inspiratie geweest.. idd de eerste drie platen zij het best The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
We mogen ook de late sixties niet uit het oog verliezen,hé... Ik zou zeggen...The Who...die probeerden al loeihard te spelen,hoewel hun instrumenten het niet altijd toelieten(en toen braken ze alles af,haha)...en natuurlijk Saxon,Led Zeppelin,Uriah Heep,Black Sabbath en Deep Purple... [Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 24-06-2002 20:00] Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Volgens mij heeft The who het distortion geluid uitgevonden toen ze de zoveelste versterker kapottrapten... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik gok op de Kinks, die heb echt rauwe nummers en zeker voor die tijd! |
|
zeker the kinks, the who, cream, led zeppelin. deze bands speelden allemaal een soort van 1ste hard-rock. ik dacht zelfs, dat whole lotta love van led zeppelin als eerste hard-rock nummer door het leven gaat. ooit geleerd met muziekles Oud Vuil. |
|
Headbangers, Quartz, Avenger (niet de pre-RAGE Avenger), Overlord, Chainsaw, Boulevard, Brooklyn, Demon Pact, Bitch, Arc, Satan, Cryer, Dark Heart, After Dark, Golgotha, Hammer, Preyer, Maineeaxe, Metal Mirror, Split Beaver, Mad Max, Overdrive, Omen Searcher, Hell, Spartan Warrior, Turbo (niet de poolse dus), Overdrive, Wildfire( met paul day), ... MY FUCKING ERA, ik kan uren doorgaan zo Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Index / Heavy Metal |