|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Picturetrail werkt soms wel soms niet, weet niet precies waar het aan ligt. Probeer anders MSN communities eens of zo. |
|
quote: oke ben er mee bezig "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Probleem: Ik kan bij MSN-community's wel plaatjes bewerken, maar dan niet zodanig uploaden. |
|
Even een testje.. Ik heb zo'n flutprovider 'anycities' geprobeerd, maar ik ben schijnbaar de enige die mijn plaatjes kan zien..?? Ziet iemand dit edit:nee dus [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 02-09-2002 15:13] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Neej kzie het niet. Mensen die plaatjes willen uploaden kunnen eventueel in uiterste noodzaak mij wel even mailen Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Verdorie.. Ik kan wel een site maken bij anycities, maar ik kan dus geen plaatjes linken. En ik kan niet meer inloggen op m'n eigen site en blah bah blah.. Ik had beter in mijn bed kunnen blijven liggen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Wat is anycities dan ook voor drekprovider Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Lukt dit dan? *zweet* Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Jeps, dit lukt, mooie foto!!! |
|
Woohoo! eindelijk is er wat gelukt vandaag! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
|
|
Dus... wat is nou de beste?? Ik zou er namelijk ook een.. Eisen: - Kunnen uploaden vanaf overal - Toelaten van doorlinken, zodat je bijv. hier op ZM kan posten. Bij grote bekende ls Msn Communities en Yahoo Groups werkt dit vrijwel nooit. - Ik hoef slechts een paar MB. |
|
Easyspace, bevalt me best aardig, je kunt doorlinken 25MB gratis space. Brinkster is ook wel fij 30MB. |
|
quote: Huh? Dat werkt nog het beste van allemaal hoor... Edit: MSN dus. [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 02-09-2002 15:27] |
|
Of je neemt een provider waarvoor je betaalt. Die gratis zooi daar kan je toch niet op vertrouwen... Zenial |
|
De perfecte server voor foto's: www.picserver.tk - Gehost op het universiteitsnetwerk van twente, lekker snel dus. - Tot nu toe nog geen limiet gezien, alleen mogen de plaatjes max. 150 kb zijn. - Ook hoef je alleen een username en password op te geven, dus geen omslachtige registratie-procedures. - Geen reclame en prima naar toe te linken vanaf fora. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |