IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : GTA3 Vorige pagina | Volgende pagina
elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 24-06-2002 23:32 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2002 22:18 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Heerlijk spel

lekker om ff 30 minuten te raggen


Jah, hahaha dat heb ik ook even een paar doodschieten, en opblazen, totdat hij stroef gaat lopen door alle effecten , en dan stoppen......


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 25-06-2002 8:57 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ja je moet wel een snelle grafische kaart hebben. Ik heb matrox G400Max ... nou daar moet ik toch echt in 640x480x16 spelen om het een beetje vloeiend te laten lopen


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 25-06-2002 9:06 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Ja bij mij schokt 'ie als de ziekte

Voor de rest wel een grappig spel. Alleen dat mikken met een pistool is niet aan mij besteed


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 25-06-2002 9:06 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2002 8:57 schreef Paul het volgende:
Ja je moet wel een snelle grafische kaart hebben. Ik heb matrox G400Max ... nou daar moet ik toch echt in 640x480x16 spelen om het een beetje vloeiend te laten lopen

ik heb dus gewoon een nieuwe videokaart gekocht (had er toch al een nodig)
maar heb blijft een chillen spel... alhoewel ie op het moment moet wedijveren met Dungeon Siege, Warcraft 3 en Neverwinter Nights....
moeilijke keuze...


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 25-06-2002 9:28 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

GTA3 heerst, ik kan hem alleen niet thuis spelen omdat mijn comp het niet doet


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 25-06-2002 10:25 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 25 juni 2002 9:06 schreef Lord Morgoth het volgende:
Voor de rest wel een grappig spel. Alleen dat mikken met een pistool is niet aan mij besteed
Zit in de familie zeker? Die gekke Bint kan ook al niet mikken met een boog


I'm not being rude. You're just insignificant.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 25-06-2002 10:42 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

LOL, dat zal inderdaad wel een familiekwaal zijn


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 25-06-2002 10:44 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Dat die schokt komt door een memory leak in het spel .

Bij mij schokte die ook als een gek, heb toen een patch gedownload en nu loopt die lekker .

Erg cool spel, heb hem al uitgespeeld .

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 25-06-2002 10:48]


MJA
Usericon van MJA
Posted 25-06-2002 11:47 by MJA Wijzig reactieProfiel van MJAQuote dit bericht

Geef mij GTA1 maar


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 25-06-2002 12:08 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2002 10:25 schreef helmet het volgende:
Zit in de familie zeker? Die gekke Bint kan ook al niet mikken met een boog




MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 25-06-2002 12:39 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2002 8:57 schreef Paul het volgende:
Ja je moet wel een snelle grafische kaart hebben. Ik heb matrox G400Max ... nou daar moet ik toch echt in 640x480x16 spelen om het een beetje vloeiend te laten lopen

Klopt.
Ik heb 2 weken geleden een Matrox G450 gekocht (G400/450/550 zijn bijna 1 pot nat) omdat ik vond dat mijn TNT2 in 2D wat te wensen over liet.
Ik denk dat ik binnenkort die TNT2 er maar terugplaats want de paar keren DAT ik speel is het vreselijk sloom.

*En tjah, die Matrox kaartjes hebben idd geweldig levendige kleuren en scherpe letters enzo voor 2D

Ikga nu wachten op de "SiS Xabre" kaartjes


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 25-06-2002 12:45]


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 25-06-2002 12:50 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2002 10:44 schreef Witchking het volgende:
Dat die schokt komt door een memory leak in het spel .

Bij mij schokte die ook als een gek, heb toen een patch gedownload en nu loopt die lekker .

Erg cool spel, heb hem al uitgespeeld .

en kan u dan ook even vertellen waar u die patch dan vandaan hebt???
kan ik anderen weer gelukkig maken


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 25-06-2002 12:53 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

heb GTA3 gister gespeeld, ik vindt hem wel goed ook het aanzich is beter niet meer dat bovenaf gedoe als is het nog wel mogelijk.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 25-06-2002 12:59 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2002 8:57 schreef Paul het volgende:
Ja je moet wel een snelle grafische kaart hebben. Ik heb matrox G400Max ... nou daar moet ik toch echt in 640x480x16 spelen om het een beetje vloeiend te laten lopen


ja godver zeg. heb een p1800 met een geforce 3 nogwa en 256 ram. kan em alleen in 640x480x16 spelen, anders hapert ie. er is echt iets mis vrees ik.



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 25-06-2002 13:05 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Effe op de doos kijken wat de "system requirements" zijn...of op de GTA3 website.

Maar P4/1800MHz+GF3+voldoende RAM lijkt mij toch wel extreem dat men met 640x480x16 moet spelen.


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 25-06-2002 13:09 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

k heb wel es gehoord dat ie ontwikkeld is voor GF4.... misschien is dat het... jammer dat die GF4 kaartjes nog wat aan de dure kant zijn,....


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 25-06-2002 13:11 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

heb gta 3 gister op een amd600 256Mb gespeeld liep gewoon ok.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 25-06-2002 13:12 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

System Requirements for the PC:

Minimum
450Mhz Processor
96MB of Ram
16MB Graphics Card

Recommended
800Mhz Processor
128MB of Ram
32MB Graphics Card

dat ie zo langzaam is bij mij ligt volgens mij echt aan de 74 gig harddisk die te vol staat. dat kan daaraan liggen neemk aan?



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 25-06-2002 13:19 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Nee.
Je HDD is alleen van belang bij het opstarten/inladen in je RAM.
Tenzij je WindowsME draait, die blijkt een "swap" bug te hebben waardoor je compu op hol slaat en con-stant blijft swappen naar je HDD.
Kortom: als je HDD-lampje niet aan staat is het HDD van geen enkel belang.
En "VOL" maakt niet "LANGZAAM" tenzij je FAT32 hebt en veel fragmentatie. (Defraggen dus!)


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 25-06-2002 13:20 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Ik had hem bij elmar gedaan, hij was wel leuk. Alleen lijkt me saai op ten duur.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 25-06-2002 13:25 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2002 13:12 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
...harddisk die te vol staat...


Heh, je weet dat dat niet bestaat toch?!... een "te volle" HDD? 'Tis geen stofzuiger-zak?!


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 25-06-2002 13:26]


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 25-06-2002 13:30 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

74 gyg defragmenteren


My madness, my sadness


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 25-06-2002 13:42 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2002 13:30 schreef winters rage het volgende:
74 gig defragmenteren

Precies ja!
Daar ben je een maand mee bezig.
Komt ervan als mensen niet weten dat FAT32 nooit bestemd was voor zulke groottes.
Mijn FAT-partities (6 stuks) zijn niet groter dan 2,5GB elk.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 25-06-2002 13:43 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

heb een hd van 8.4 gigabyte dus ik heb niet zoon problemen


My madness, my sadness


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 25-06-2002 13:51 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
ja godver zeg. heb een p1800 met een geforce 3 nogwa en 256 ram. kan em alleen in 640x480x16 spelen, anders hapert ie. er is echt iets mis vrees ik.
Wat je kan proberen is nieuwe drivers voor je videokaart downloaden, een vriend van me had hetzelfde probleem (ook geforce 3) en nadat ie de nieuwste drivers had gedownload liep het spel als een zonnetje.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen