|
Auteur: |
|
|
jij bedoeld wycked witch of zo met y en al, die zijn kut! Wicked Witch is een project van Savatage leden, hebben een EP (drie nrs uit in 97) das een gvd GOED plaatje hoewel de laatste twee nrs nogal rustig zwijn Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
|
|
http://www.compactmail.com Die kunnen zo'n beetje alles leveren. Ik heb er zelf goede ervaringen mee. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
wykked wytch ofzo is zwaar kansloos en kut jah |
|
nuclear blast? |
|
quote: quote: Hier sluit ik mij volledig bij aan. God, wat zijn die jokers kansloos zeg Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
ok allemaal erg bedankt voor de reacties |
|
ok.........die band............ZUIGT |
|
Ja de fotos zeggen alweer genoeg Ik, Wil Schuurman |
|
Het is nog een kerel ook [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 27-06-2002 11:38] |
|
gatver haal weg |
|
Wykked Wytch is gezongen door een vrouw. De stem lijkt erg op die van Dani. See The Absence Behind My Eyes |
|
De muziek is 'gejat' van Cradle... Hun cd heet 'Something wykked this way'. Hmmm... Waar komt me dat ook al weer bekend van voor? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
sth wicked this way comes... van die andre band met vrouwestrot, maar dan gvd HARD EN GOED, Znöwhite Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Index / Heavy Metal |