|
Auteur: |
|
|
Als je titels hebt kan ik wel eens voor je zoeken |
|
Tja, met midi heb je sowieso niet echt een geweldig geluid. maar met GuitarPro3 kun je ook simpel drum importeren. ik gebruik die meestal om percussie onder mn riffs te gooien. geinig programmaatje |
|
Guitar Pro is inderdaad een leuk alternatief ja. Heb ik zelf ook vaker gebruikt om ideen vorm te geven |
|
Gewoon een kwestie van een goed keyboard aan je compu hangen die wel toffe drumgeluiden heeft... sim-pel Zenial |
|
Als drummer heb ik geen keyboard, dus dat gaat niet lukken... Maar reuze bedankt voor de tip van GuitarPro, dat zal ik zeker eens proberen. |
|
GP heeft idd een mogelijkheid om wat drums te programeren........niet geweldig maar genoeg voor ideeën uit te werken. |
|
heeft er iemand toevallig een crack voor Guitar Pro 3 Mijn dank zou enorm zijn * 100! |
|
cracks? astalavista.box.sk toch? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
cakewalk? ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: Kan je Cakewalk dan ook als notator pakket gebruiken? Dat wil dus zeggen dat je er ouderwets noten mee kan schrijven, en daarna uitprinten. Want dat ik op de compu een leuk ritme kan bedenken is nie zo interessant, ik wil het daarna wel in het echt kunnen proberen. |
Index / Muziek algemeen |