IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : waardeloze recensie in aardschok cd mactatus Vorige pagina | Volgende pagina
Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 25-06-2002 15:32 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 25 juni 2002 15:25 schreef Vintersorg het volgende:
Ik vind de aardschok wel een relax blad! en René Veerkamp vind ik een goede gozer! schrijft (vind ik) goede recensies en hij is tevens mede eigenaar van het beste metalhok van Nederland !!!BAROEG!!! En over die recensie, ik vind het wel cool hoe hij de draak steeks met die geruchten!

Tuurlijk vind ik de aardschok ookwel eens kut en klote, maar over het algemeen vind ik het best te lezen!

ik vind/vind ik : 6x

Dan moet je het blad vooral lezen, vind ik...

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 25-06-2002 15:34 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2002 15:32 schreef Azagthoth het volgende:
ik vind/vind ik : 6x

Dan moet je het blad vooral lezen, vind ik...

oh sorry... echt een hoogstaande reactie

Azagthoth
Usericon van Azagthoth
Posted 25-06-2002 15:35 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

whahahaha!

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 25-06-2002 15:49 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

veerkamp is de enige reden waarom ik dat blad nog koop

[Dit bericht is gewijzigd door humanator op 25-06-2002 15:49]

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 25-06-2002 16:01 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2002 15:49 schreef humanator het volgende:
veerkamp is de enige reden waarom ik dat blad nog koop

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 25-06-2002 20:10 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Ik heb de recentie in kwestie net ook gelezen. Is het echt niemand opgevallen dat RV hier sarcastisch is en dat hij de cd juist heel goed vindt? Ik bedoel...hij geeft hem niet voor niets een 85.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-06-2002 20:17 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik heb de recensie niet gelezen, maar het lijkt me sloom. Ik wil geen compleet sarcastische recensie, ik wil weten wat er op die plaat staat!!

Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 25-06-2002 20:48 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

1: Als je de recensie niet gelezen hebt kun je er ook geen oordeel over vellen.

2: Veerkamp zegt wel degelijk wat er op de plaat staat. Op het eind van het verhaal vertelt hij, weliswaar in niet teveel woorden maar toch, om wat voor soort shit het gaat.

3: Dat je geen sarcasme in een recensie wil zien is een mening. Ik vind bijvoorbeeld het erg amusant om eens wat anders te horen dan continu hetzelfde gezeik. Dit zorgt IMO voor de broodnodige afwisseling. Bovendien kan ik mij wel in zijn humor vinden (maar dat is uiteraard ook een mening ).

Ik heb al een paar jaar een abonnement op de Aardschok, en hoewel ik vind dat er idd steeds meer commerciële troep in terecht komt, blijf ik er toch bij dat de Aardschok het beste Metalblad van Nederland is, en dat we d'r best trots op mogen zijn dat 't al zolang bestaat .

Drink met matuh............., nooit alleen.

winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 25-06-2002 21:14 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ken iemand hier het blad headache???
heb er hier 1 nummer van liggen (rhapsody stond op de frontpage )

My madness, my sadness

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 25-06-2002 23:31 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 25 juni 2002 20:17 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik heb de recensie niet gelezen, maar het lijkt me sloom. Ik wil geen compleet sarcastische recensie, ik wil weten wat er op die plaat staat!!
als je het gelezen had, dan had je geweten wat er met het stuk bedoelt werd... ik vindt trouwens een topic wijden aan zulke onzin als dit is, totale waanzin.

[Dit bericht is gewijzigd door humanator op 25-06-2002 23:32]

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-06-2002 23:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ach ja is ook waar.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-06-2002 23:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2002 23:31 schreef humanator het volgende:
als je het gelezen had, dan had je geweten wat er met het stuk bedoelt werd... ik vindt trouwens een topic wijden aan zulke onzin als dit is, totale waanzin.

als mensen daarover willen praten moet dat toch kunnen?

ik lees de aardschok al vanaf jaar nul en meen toch waar te hebben genomen dat het blad een zware verschuiving jeeft ondergaan van echte underground naar mainstream. ik vind dat jammer want ik leerde vroeger alle bands kennen via dat blad terwijl er nu amper aandacht aan underground wordt besteed (en nagenoeg alles al ken). maar ik lees het blad wel want er staan toch leuke artikelen in. ik vind wel dat er teveel aandacht aan randzones van metal wordt besteed (hardcore, bluesrock, nu-metal etc) ten koste van "echte"metal.

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 25-06-2002 23:42 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 25 juni 2002 23:40 schreef attila_de_hun het volgende:
als mensen daarover willen praten moet dat toch kunnen?

ik lees de aardschok al vanaf jaar nul en meen toch waar te hebben genomen dat het blad een zware verschuiving jeeft ondergaan van echte underground naar mainstream. ik vind dat jammer want ik leerde vroeger alle bands kennen via dat blad terwijl er nu amper aandacht aan underground wordt besteed (en nagenoeg alles al ken). maar ik lees het blad wel want er staan toch leuke artikelen in. ik vind wel dat er teveel aandacht aan randzones van metal wordt besteed (hardcore, bluesrock, nu-metal etc) ten koste van "echte"metal.
ja maar goed, daar gaat deze topic niet over wel?

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-06-2002 23:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2002 23:42 schreef humanator het volgende:
ja maar goed, daar gaat deze topic niet over wel?

en?... maar goed dan niet.

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 25-06-2002 23:43 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 25 juni 2002 23:39 schreef Dwaallicht het volgende:
Ach ja is ook waar.
heee!!! ik krijg gelijk van Dwaallicht!!! zien jullie dat!!! HALLO!!! VOORPAGINA NIEUWS... WHOEHOEHOEHOE LALALALALALALA

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-06-2002 23:44 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2002 23:43 schreef humanator het volgende:
heee!!! ik krijg gelijk van Dwaallicht!!! zien jullie dat!!! HALLO!!! VOORPAGINA NIEUWS... WHOEHOEHOEHOE LALALALALALALA
tsss

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-06-2002 2:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ah! Aardschok! Ik verslind dat blad werkelijk, ong. sinds 1990; gebruik het ook als naslagwerk; omdat ze bijna nooit iets zijn vergeten te recenseren; behalve Katatonia - Dance of december souls & Renaissance - the death of art; maar Wim Baelus kennende hield hij die gewoon voor zichzelf om te voorkomen dat onwaardigen deze relikwieen met hun vuile klauwen zouden bezoedelen.

Wim Baelus; trouwens absoluut de beste redacteur die een muziekblad ooit heeft kunnen hebben; wat een ontiegelijk hoog niveau die gast!!!

"Als een scharlaken aura van druipend bloed..."

Uiteraard houden ze zich te veel bezig met trendmetal en pushen ze pretentieuze meuk als Arjen Lucassen maar mensen die Aardschok slécht vinden zouden eens naar de alternatieven moeten kijken; fanzine's als Violent moshground is leuk en true, maar zoooo subjectief en summier!!! Tuurlijk is Onno dat ook, maar het lijkt me alleen een probleem voor hardcore fans.

Overigens is die Roman Hodi (ofzoiets) die overgevlogen is van de Moshground niet bepaald goed; heb em twee keer dezelfde plaat zien recenseren waarvan hij die de eerste keer helemaal affikte en de tweede keer met dezelfde argumenten helemaal ophemelde !!!

Robbie Woning vind ik de deathmetal expert daaro; als gitarist van Dead head heeft hij toch iets meer inzicht in deathmetal dan de gemiddelde recensent.

Ook Stephan Gebedy is een expert die absoluut weet waar hij het over heeft (mag ook wel als eerste deathmetal expert in de aardschok ooit)

Westerveld was idd beter dan Veerkamp, maar gezien de enorme hoeveelheid platen die hij toegeslingerd krijgt die allemaal gaan over een enorm eng afgebakende muziekstijl redt hij zich nog prima.

Overdreven subjectiviteit meen ik vooral te vinden in bladen als Ablaze & Eternity mag. Wel leuk dat cdtje.

Rockhard is nog wel een heel aardig blad waar de Aardschok -terecht- veel uit jat; herinner me trouwens dat Beherit - The oath of black blood ooit eens schijtplaat van de maand was (die met die jankzang jah )

Wat heb je nog meer? Headache; geinig, maar mist de compleetheid om het complete plaatje te schetsen.
Powerplay vind ik te eenzijdig net als dat andere metalblad waar ik mar steeds de naam van vergeet.

Oor dan? Bah! Díe trendhoppers hebben absoluut geen verstand van metal!! Ik herinner me dat ik em opensla in de winkel en een bericht zie dat Chuck Schuldiner getroffen is door kanker en dat het als de ware metalcommunity betaamd de geldinzamelconcerten als paddestoelen uit de grond schieten met een foto van Marty Friedman ernaast!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-06-2002 2:35]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 26-06-2002 7:45 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Kan iemand die review anders eens ff posten, dan kunnen we er misschien eens een gefundeerd oordeel over vellen.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-06-2002 7:48 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2002 7:45 schreef elessar het volgende:
Kan iemand die review anders eens ff posten, dan kunnen we er misschien eens een gefundeerd oordeel over vellen.

Ja, dat zou idd handig zijn.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-06-2002 12:15 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2002 2:32 schreef Mutilator het volgende:
maar mensen die Aardschok slécht vinden zouden eens naar de alternatieven moeten kijken;
... internet. Chronicles of Chaos, Eternal Frost, anus.com, Usenet, Vampire Magazine, Zware Metalen....

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-06-2002 12:23 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik heb effe niks beters te doen dus...recensie komt eraan...

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-06-2002 12:25 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2002 12:15 schreef Dwaallicht het volgende:
... internet. Chronicles of Chaos, Eternal Frost, anus.com, Usenet, Vampire Magazine, Zware Metalen....

Mother North is een hele goeie, ben alleen de URL ff kwyt.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-06-2002 12:44 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:

Er doet een gerucht de ronde dat ondergetekende helemaal niet van black metal houdt en alleen maar bij de Aardschok werkt voor de poen, de snoepreisjes en de vele gratis CD's. Allemaal waar, ik haat black metal, vlieg praktisch elke week naar Noorwegen, Amerika of de Antillen (met mijn pens vol bolletjes cocaine natuurlijk!) en dankzij Aardschok heb ik zojuist een villa en een pracht van een speedboot aangeschaft. De geruchtenverspreiders zijn alleen 'de lekkere wijven' en de gratis toegang bij concerten nog vergeten te vermelden. U kunt zich dus voorstellen wat een kwelling het weer geweest moet zijn om deze CD van Mactatus aan te moeten horen. Weer zo'n band die agressie en melodie lustig op elkaar laten inwerken en het beste van Satyricon en Dimmu Borgir samenvoegt. Verder horen we nog wat romantische keyboardrimpeltjes en wat dark/gothic stukjes en als klap op de vuurpijl heeft men in de vorm van Peter Tagtgren nog een of andere dronkaard van de straat geplukt die een beetje mee mag schreeuwen. Uiteraard heb ik deze CD eigenlijk niet eens gehoord (skip, skip, skip, u kent dat wel), want u weet, tijd is geld en die black metalbandjes klinken toch allemaal hetzelfde. Nou nog effe snel dit geval proberen te verkopen aan de tweedehands CD-boer en ik ben weer 4 euro rijker. Voor de goede orde vermeld ik nog even dat mensen die geen hekel hebben aan goed gespeelde en uitermate spannende black metal, dit wanproduct gerust in huis kunnen halen. Als u opschiet kunt u misschien die promo van mij nog op de kop tikken voor een zacht prijsje. Black metal, bah!
85

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 26-06-2002 12:45]

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-06-2002 12:46 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2002 12:44 schreef MBMarduk het volgende:
-tekst-

Azagthoth
Usericon van Azagthoth
Posted 26-06-2002 13:06 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Lijkt mij een overduidelijk geval van sarcasme.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com