|
Auteur: |
|
|
In het kader van de Eurorock opwarm concerten spelen JACK FROST, DANSE MACABRE, TEARS OF MYSTIGMA, DEADZIBEL en CONTR-X aanstaande zondag in het Hof ter Loo in Antwerpen. Zijn er nog mensen hier van plan hierheen te gaan? En voor dit concert zijn kaarten te winnen op http://www.lordsofmetal.nl |
|
Ik wil keihard Jack Frost gaan zien ntl... ga dat hwsl ook doen. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:wablief? Seven Witches is beetre huidige band gvd....Jack zn attiude kan me niet schelen in feite, hij is goed! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Dit graag effe in het Nederlands, ik heb echt geen idee waar je het hier over hebt. En toch Jack Frost zuigt Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Jack Frost is echt wel een toffe band. De muziek die ze maken is wat eentonig, maar kwalitatief is het geniaal! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Wat hebben de doom band Jack frost en de voormalig Savatage, tegenwoordig Seven witches muzikant Jack Frost met elkaar te maken? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Dat Seven Witches meer dan abnormaal GOED is!! Vooral met Bobby Lucas erbij Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Vrij weinig? Denk dat ik dan niet helemaal de juiste Jack Frost voor me heb. Goed ik weet dus geen ruk van de doomband Jack Frost, dus da's ook niet echt een reden om te gaan kijken Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Hmmm... ik zou dit wel nog zien zitten |
|
quote:Meedoen met de prijsvraag dan... |
|
quote:wehehe neen als je bij MV tickets bestelt is je tweede ticket al gewoon gratis dus Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
En als je onze prijsvraag wint heb je er 2 gratis.. |
Index / Concerten |