|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
on topic! |
|
|
|
Vr 11 Oktober Nile (US death) Hate Eternal (US death) + support Entree n.n.b.. Zaal open 20:00 uur. Aanvang 1e band 21:00 uur. Za 19 Oktober Cannibal Corpse (US death) Severe Torture (NL death) Dew Scented (D death) Vlu Drakh (? death) Entree € 13.00. Zaal open 20:00 uur. Aanvang 1e band 21:00 uur Za 2 November Behemoth (P black/death) Diabolic (US death) Deströyer 666 (AUS black/trash) Entree € n.n.b. Zaal open 20:00 uur. Aanvang 1e band 21:00 uur. |
|
quote: DIABOLIC in Nederland, eindelijk |
|
hmmmmm 5 september lijkt me wel wat vergeef me, heb dislectie |
|
quote: als je wil ken je blijven pitten. kheb nog wel een slaapplaats voor je over Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: vergeet vinnie en liebeth niet |
|
alsof ik ruimte tekort kom Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: hehe, dat komt toch wel goed |
|
quote: Tuurlijk wel, ik kan je altijd nog tussen vinnie en liesbeth inproppen Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: hmmm, dan kruip ik toch liever bij jou |
|
quote: Dan zal je toch eerst Ozzke lief aan moeten kijken Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: of gewoon gaan vechten |
|
thanxx iron je bent een scheetje vergeef me, heb dislectie |
|
pfffff vechten ik ken der al langer dan jij dus pas maar op hahahaha der is meer wat jij niet weet en wij wel vergeef me, heb dislectie |
|
On topic, dames, chatten via MSN & ICQ. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Vanavond |
|
Vrijdagavond Baroeg was Vet!!!! |
|
gaaaaaaaaaaaaaaf dat Nile weer komt Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |