IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Absurd Vorige pagina
Mythics
Usericon van Mythics
Posted 17-06-2020 20:11 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2020 19:41 schreef Hypnos het volgende:
WTC? Het label?

http://www.w-t-c.org/


Yup


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-06-2020 21:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

is Sven Zimper daar niet de man?


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 17-06-2020 23:12 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2020 16:40 schreef F.Jacobse het volgende:
De meeste wel, ja.

Maar ik begrijp hieruit dat je hier al eerder gepost hebt. Met een andere nick. En g.i.r.l. weet welke dat is. Maar het is GEHEIM?

Wat absurd.

Edit: mijn geneuzel vanaf 2001 is makkelijk terug te vinden. Ik heb niet het idee dat ik me ergens om hoef te schamen. Ik was met 31 al best wel uit-geontwikkeld, natuurlijk.



Nee, ik kan met de hand op het hart verklaren enkel onder deze naam hier gepost te hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 17-06-2020 23:13]



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 17-06-2020 23:14 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Hm?

edit. Ok, dan zal ik het wel weer niet snappen, niets nieuws, loop maar door, mensen.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 17-06-2020 23:17]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 18-06-2020 8:42 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2020 21:33 schreef Hypnos het volgende:
is Sven Zimper daar niet de man?


Yep, a.k.a. Unhold bij Absurd. Degelijk label overigens. Al vaker wat besteld en dat ging steeds prima.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-06-2020 10:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja idd, fijne releases vaak.

maar die gast zou dus namen doorspelen naar Antifa zodat er commotie komt en hij buiten schot blijft?


signature


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 18-06-2020 10:43 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2020 10:19 schreef Hypnos het volgende:
ja idd, fijne releases vaak.

maar die gast zou dus namen doorspelen naar Antifa zodat er commotie komt en hij buiten schot blijft?


Eén van zijn werknemers kennelijk. Een infiltrant.
Ik geloof dat Netflix de rechten van het verhaal al heeft opgekocht.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Northward
Usericon van Northward
Posted 28-08-2020 9:54 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht



Erg goed spul


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen