|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
-grimnir -wishmaster -metalheus -ghoulliette |
|
whieeeeeeee, eindelijk opkomst |
|
Ede weet niet wat het overkomt... |
|
quote: wahahhaa, kappuh nou |
|
Tis daar normaal niet druk neej. |
|
ghehe, breng daar verandering in dan!!!! |
|
Gratis? ff kijken of ik iemand mee kan sleuren . |
|
WIHAAAAAA! grootse opkomst! ent waarscheinlijk wordut zowieso al druk... |
|
Ik ga niet naar ede afreizen voor die onzin. |
|
-grimnir -wishmaster -metalheus -ghoulliette -dimmuchild Dus Nepenthe komt eindelijk met hun demo op de proppen begrijp ik. [Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 25-06-2002 20:05] |
|
quote: ja werd tijd, ik heb lekker alles al gezien gna gna en ik neem ook iemand mee maar die zit niet op het forum en er zullen wel veel lui uit arnhem komen omdat bolthorn speelt |
|
quote: *Snif* onze trouwe fans *Traantje van ontroering* |
|
wishmaster, ik ben er niet, ik zit dan lam ergens bij almelo in de buurt!!! ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Jammer, maar mensen schroom niet om te komen |
|
wahahha, 't was echt schitterend gisteravond zoo gelache met Bolthorn wahaha, echt wreed mijn complimente Nepenthe speelde ook weer lekker als gewoonlijk... eindelijk de demo in handen! helaasch, ik had de Bolthorn demo ook wille hale, maar Ede ging voor, en natuurlijk de pilskes Ghouliette nog een tijd gesproke verder niemand van ZM gezien, Grimnir dan, maar niet gesproken was een zwaar geslaagde avond |
|
de bands heersden de pan uit!!! wishmaster ook natuurlijk, de ns niet btw de nachttrein had een dikke 30 min vertraging |
|
heb je em nog gehaald btw?! |
|
quote: jah zekers hebben nog 15 minuten mogen verkleumen op ede centraal! en de bus naar nijmegn stond er gewoon nog die had netjes op ons gewacht daarvoor mijn complimentjes aan de ns vervegend vervoer regelen daar zijn ze erg goed in. missschien omdat ze dat ook zo vaak moeten toen. |
|
die bus stond er nog!? hmmmz... da's idd wel netjes geregeld.... maar serieus... elke trein naar Arnhem vanuit Utrecht/Ede heb gewoon vertraging tegewoordig.. alles! smorges ist helemaal een ramp... gelukkig moet ik dan net de andere kant op |
|
gelukkig is de so what 1 min lopen en kun je bij een al te lange vertraging een biertje pakken, of appelsap natuurlijk |
|
whahaha, mochte jullie nog bestelle dan? als troost ofzo nah, normaal is 't om 2 uur gebeurt, dan gaat den bouw lamp aan en oprotte geblaze... |
|
haha nee alleen snickers mochten nog, maar bedoelde eigenlijk wanneer de trein overdag vertraging zou hebben |
|
ooh zo haha maareh... waar is meneer Grimnir himslef om ff verslag te doen ? |
|
Was zeker wel lagge, goed naar me zin Naardetijd nog naar den stort geweest om na te drinken, sehr gut! Nu hebben we met Bolthorn eerst even een vakantie, en in September staan we weer op de planken met enkele grotere buitenlands namen oa in de Goudvishal en Metropool. Dusch dat komt goed!!! Btw. Wie ben jij dan Wishmaster? Ik zal je vast wel kennen. Iig. Ben superbrak dusch |
|
ik was 't mannetje met een Vader longsleeve, en groeiend haar kheb trouwes nog met jullie drummer gelult.. en die noemde al enkele grote namen waar jullie mee ginge touren! hij had 't ook nog over optredens (met die bands) in de So What, of in de Goudvis.... ik kiek er iig hard naar uut |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |