![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
en ook weer gastmuzikanten? ![]() |
|
Uiteraard! gewoon de gastmuzikanten uit deel 1 ![]() ![]() |
|
Vond deel 1 best goed.....dus deel 2 wil ik wel beluisteren ![]() ![]() |
|
avantasia deel 1 is echt ![]() hopelijk valt 2 niet tegen My madness, my sadness ![]() |
|
Eh? Hadden die geen knappe zanger ofzo of vergis ik me nu? ![]() |
|
Ik kan niet wachten. pff het is nog veel te veel nachtjes slapen ![]() bla...bla...bla... ![]() |
|
quote: tis een project van van de zanger van edguy tobias nogwat geloofik *edit* jullie komen ook niet vaak op de frontpage he :D http://www.zwaremetalen.com/nieuws/422.html *edit* [Dit bericht is gewijzigd door winters rage op 25-06-2002 20:29] My madness, my sadness ![]() |
|
Deze dus?? ![]() Matigjes bij nader inzien. [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 25-06-2002 20:31] ![]() |
|
quote: Gastmuziekanten van Avantasia 1: Ernie (yes, Ernie) = Michael Kiske (DUH, als je dat nog niet wist.. Shame on you ![]() David Defeis (virgin Steel) Ralf Zdiarstek (ex-Warrior) Sharon Den Adel (Within Temptation) Rob Rock(Rob Rock, Warrior, Axel Rudi Pell, ex-Impelliteri) Oliver Hartmann (at Vance) Andre Matos (Angra) Kai Hansen (Gamma Ray, Iron Savior, ex-Helloween) Timo Tolkki (Stratovarius) hij doet de stem uit de toren Henjo Richter (all rythm & lead guitars, Gamma Ray) Markus Grosskopf (all bass, Helloween) Alex Holzwarth (all drums, Rhapsody, ex-kamelot) Norman Meiritz (acoustic guitar, Edguy, ex-Rob Rock) Frank Tischer (Piano, ik heb geen flauw idee wie die gast is Jens Ludwig (lead guitar, Edguy) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Zuster ik fik hem wel van je ![]() Michael Kiske! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 26-06-2002 10:47] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Vergeet Kai Hansen niet: ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
goed nieuws, die 1e heerschte ook al! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
Ik heb net 1 nummer gehoord (The Final Sacrifice). [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 07-08-2002 14:37] ![]() |
|
Ik heb hem lekker al ![]() ![]() |
|
quote:ftp ftp.zwaremetalen.com en dan? ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Die hoge uithalen in dat nummer. ![]() ![]() ![]() |
|
Farewell is een erg mooi nr van deze band ![]() ![]() ![]() |
|
Avantasia: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kankerlul ![]() |
|
quote:Het is weer zo'n typische sony promo cd waarbij ze alle tracks in 1 nummer van 57 minuten gepropt hebben. Lekker handig .... ftp gaat niet. Ik heb de bandbreedte niet en gaat tegen de policy van ZM in. ![]() |
|
quote:Lekkere actie weer zeg. En het was ook maar een grapje natuurlijk, ik bewaar de reservekopie wel voor Lady Rose ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
onze eigen lady rose heeft vanmiddag een interview gedaan met Tobias .... dus binnenkort op ZM ![]() ![]() |
|
wat heeft di meid zitten zweten ![]() ![]() |
|
avantasia heeeeeerst snel deel 2 hebbne ![]() |
|
TOBIAS IS EEN SCHATJE. Dat kan ik na ruim 45 min met hem aan de telefoon wel zeggen. Het interview uitwerken kost veel tijd, maar ik beloof dat ik het zo snel mogelijk zal posten op de Mainpage. En de nieuwe Avantasia..... Tja daar staat binnenkort een review over op Mainpage. Ik kan alvast verklappen dat de cd wat rustiger is dan deel 1, maar zeker de moeite waard. Het verhaal loopt verrassend af van wat ik zou heb kunnen opmaken uit de texten. (helaas zit bij de promo geen cdboekje met de rest van het verhaal) Kortom: snel naar je platenzaak en alvast bestellen. Hij komt op 26 aug uit. bla...bla...bla... ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |