IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Zaterdag 29 juni Deathmetal in Wieringerwerf Vorige pagina
Styhn
Usericon van Styhn
Posted 30-06-2002 10:13 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

nou, dat was me het feestje wel

11.45: restate my assumptions

the beast
Figuurzagen en anders niets.
Usericon van the beast
Posted 30-06-2002 12:35 by the beast Wijzig reactieProfiel van the beastQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2002 16:33 schreef Merlin het volgende:
De Mariannebar? Ja, die bestaat nog. Daar gaan alle "normale" mensen uit Wieringerwerf heen. Alle stoere mensen gaan naar de Dukdalf....

tja wel eens van gehoord de Duckdalf, ik heb tot rond mijn 12e in Wieringerwerf gewoond en ben nu 28 dus das een tijdje geleden.

Loopt er veel hardrock volk rond in Wieringerwerf?????

Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 30-06-2002 15:09 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

Was weer een feestje

Trieste gast

petalwing
Usericon van petalwing
Posted 30-06-2002 22:02 by petalwing Wijzig reactieProfiel van petalwingQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 12:35 schreef the beast het volgende:
tja wel eens van gehoord de Duckdalf, ik heb tot rond mijn 12e in Wieringerwerf gewoond en ben nu 28 dus das een tijdje geleden.

Loopt er veel hardrock volk rond in Wieringerwerf?????

Ja dat zou ik ook wel eens willen weten ... heb er ook een tijd gewoon, weliswaar een dorp verderop maar in die ... uuuh 18 jaar nog nooit iets van gemerkt.

Was dit trouwens eenmalig ? Ik kon helaas niet komen omdat ik verhindert was met andere dingen.

Merlin
Usericon van Merlin
Posted 01-07-2002 15:33 by Merlin Wijzig reactieProfiel van MerlinQuote dit bericht

Absoluut geslaagd feestje ja, afgelopen zaterdag. Aardig druk en lekker gezellig.
Alleen een beetje stom van ons om af te spreken dat de bands gratis mochten drinken. Die idiote friezen hebben ons bijna failliet gezopen...

Even wat antwoorden op wat gestelde vragen:

Op zich is er niet zo heel veel hardrockpubliek in Wieringerwerf en omstreken, maar wij hebben ook maar een klein zaaltje. Met veel promotie trekken we meestal wel aardig wat mensen.
Dit was overigens zeker niet eenmalig. We zijn een alternatief jongerencentrum, zonder top40-gedoe enzo. We hebben meestal eens per maand een of twee bandjes staan en doen ook dingen als Ierse avonden enzo. Bands zijn meestal deathmetal, grindcore en punk.
Tweemaal per jaar huren we een extra zaal en dan organiseren we een festival met 4 of 5 bands. Rond bevrijdingsdag het Freedoms Noise Festival en voor kerst het Bijna-Kerst-Festival.

Merlin
Usericon van Merlin
Posted 01-07-2002 15:35 by Merlin Wijzig reactieProfiel van MerlinQuote dit bericht

Als er trouwens mensen zijn die dit lezen en denken: daar willen wij wel een keertje spelen, dan kan je een mailtje sturen naar:

jcdedukdalf@hotmail.com

Ook mensen die op de hoogte gehouden willen worden van onze activiteiten kunnen daar naartoe mailen.

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 01-07-2002 21:23 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 1 juli 2002 15:33 schreef Merlin het volgende:
Absoluut geslaagd feestje ja, afgelopen zaterdag. Aardig druk en lekker gezellig.
Alleen een beetje stom van ons om af te spreken dat de bands gratis mochten drinken. Die idiote friezen hebben ons bijna failliet gezopen...

11.45: restate my assumptions

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com