|
Auteur: |
|
|
Gaan er nog mensen naar DRI in de 013 op 11 juli ? Joah ik goah noar tilburg veur de vieze verotte imbecielen! Ik, Wil Schuurman |
|
ik, alsk met u mee kan rijzen |
|
Veur een sixpack hoegaarden kende achter op menne fiets! Ik, Wil Schuurman |
|
who am i?????????DRI |
|
ik gaat ook mee ja! |
|
Hmm zal niet druk worde zo te zien!! Ik, Wil Schuurman |
|
Ik kom alleszins ook! hopelijk in de kleine zaal, lekker gezwellig moshen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Jeps is in de kleine zaal GELUKKIG... kan je niet van de trap af donderen Ik, Wil Schuurman |
|
quote:dr zit toch geen balkon in kleine zaal joh? |
|
quote: jazeker wel God... aanpassing: Doof, dom, gaar en blind! Ik, Wil Schuurman |
|
een heersend balkon trouwens, ik noem het 'het inkijkbalkon', daar kan je prachtige inkijkfoto's van op nemen! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:wohah! voor in de inkijktopic! ben ff undersign verandere.... |
|
quote: ja voor waar anders! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:om thuus op te geilen |
|
Ik hoop niet dat de dames daar "Dirty of rotten zijn" (en al helemaal niet combinatie van dat) Achja zo lang ze wieckse witte aan de tap hebben dan vermaak ik mij uiterst best!! Ik, Wil Schuurman |
|
of 3literpullen |
|
voor jou 3-ES Ik, Wil Schuurman |
|
quote:of 3 wijve |
|
ja die chix in Tilburg zijn abnormaal, zo'n dingen zie je niet hiero, verdoeme ik zou speciala naar ginder fietsen daar voro alleen al! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
tsss... 3 jarige jah! Euhm on topic lijstje: Ik ga.. joah joah joah!: ----------------------------- Snaggerios the greet Ik, Wil Schuurman |
|
quote: jij negejarige........... chix? wat boedoel je..... nega of positief |
|
Snaggerios the greet IronGlory, Lord of the Light Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Snaggerios the greet IronGlory, Lord of the Light Lord Belial |
|
chix, babes, kippetjes Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Index / Concerten |