|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
vind alles best zolang duitsland niet wint vergeef me, heb dislectie |
|
duitsland moet op dr bek gaan en hard ook... 5-0 voor brazilie zou wel heel kick zijn maar ik denk dat het eerder 2-1 voor brazilie wordt My madness, my sadness |
|
3 - 1 voor Brazilie |
|
quote: Dit scenario heb ik ook in gedachten. Ik ga dus ook voor een overwinning van Duitsland. the only pleasure is pain |
|
wanneer en hoe laat eigelijk Je moeder. |
|
Zondag om 13:00 uur. the only pleasure is pain |
|
'Pronostiek' moet eigenlijk 'prognostiek' zijn, maar omdat we de g niet uitspreken hebben we die weggelaten.. Ik verwacht een saaie match. Ik zou denken dat Duitsland gaat winnen, maar als Ballack niet meedoet, vrees ik ervoor. Ik zal maar optimistisch zijn en voor 5 doelpunten gaan : Duitsland 2 - Brazilië 3 [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 27-06-2002 21:09] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ze hebben allebei nog niet echt goed gevoetbalt.........dus vind ik het maar moeilijk om te zeggen wie er gaat winnen alhoewel ik het de Brazilianen meer gun dan die "moffen"..........Maar je je zult weer net zien dat die Duitsers weer net winnen zoals eigenlijk altijd......dus misschien wordt het dan wel 2-1 voor Duitsland............ |
|
quote: altijd moet iemand het zeggen he? Don't touch me. I'm evil. |
|
ik heb geen idee ZuidKorea-2 Turkye- 0 |
|
quote: well fuck you.... ik heb een schurfhekel aan 'duitsers'..... zondag: 0-0 in verlenging word er niet gescoord, en bij de strafschoppe wint brazil (ALS DAT GEBEURD BEN IK ONG. 50 EURO RIJKER IVM POOL) |
|
quote: en omdat ik voor duitsland ben moet ik gelijk oprotten ofzo [Dit bericht is gewijzigd door Rammoth op 28-06-2002 20:38] Don't touch me. I'm evil. |
|
RAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSS |
|
Wir werden Weltmeister ja! Und ihr wart nicht dabei! ipv Duitsland had ik ook liever Mexico gezien, maar die lagen er tegen de VS al uit. Italië of Spanje/Zuid-Korea zelfde verhaal, maar ach... Ik vond dit WK heel wat minder dan afgelopen jaren eigenlijk. Niet speciaal omdat Nederland niet meedeed, maar ik denk vanwege de vele verassingen. Ik bedoel, Senegal/Zuid-Korea/Japan/Ierland/VS/Paraguay/Zweden, die landen nodigden voor mij niet echt uit om te kijken maar hebben langer meegedaan dan bijv. Frankrijk, Portugal, Argentinië. |
|
Lekkere sfeer hier! Nu al zeggen dat de einduitslag oneerlijk zal zijn? Pierluigi Collina uit Italie is de beste scheids ter wereld man! Er worden veel fouten gemaakt door scheidsen maar in hem mogen we wel wat meer vertrouwen hebben vind ik. En wat zijn we weer lekker tolerant ten opzichte van Duitsers zeg. Ik ben ook geen fan van Duits voetbal of de Duitse cultuur in het algemeen, maar om nou meteen zo hatelijk te doen en termen als moffen en oprotten te gebruiken... Zeker een beetje gefrustreerd omdat het Nederlandse team zo zuigt, en wij het niet kunnen hebben als de Duitsers ergens beter in zijn. Een beetje tolerantie en positiviteit graag! Bla |
|
Hij is iig de engste: |
|
quote: inderdaad arme duitsers |
|
Arme duitsers ja.........zij kunnen er ook niks aan doen dat ze duits zijn hahahahha |
|
dood aan voetbal hmm volgens mij heb ik dit al gezegt.. |
|
DUITSLAND!!!!!!! ik hoop op een 1-0 voor de Oosterburen! niks tegen duitsers, goeie lui zijn het ik had het liefst als halve finales gezien: Denemarken - Duitsland Zweden - Ierland met Denemarken -Zweden als finale, waarin Zweden wint leve de Noordse Traditie!!!! Germanen heersen! die tering brazilianen hoeven voor mij niet te winnen dat zogenaamde sambavoetbal is ook met 8 man achter de bal en hopen dat die 3 man voorin een opleving krijgen, nee dan Duitse degelijkheid! Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Ik vind Duitsers vervelend voetbal spelen; degelijk resultaatvoetbal maar niet mooi om te zien; het zegt ook veel dat keeper Kahn de favoriete speler is, terwijl Brazilie met de sympathieke Ronaldo nog mooie akties kan maken. Van mij mag de beste winnen, maar ik verwacht dat dat Brazilie is. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
het is nu bezig toch??? |
|
quote: Misschien vergis je je met een herhaling op Eurosport; morgen komt de finale nl. pas. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-06-2002 23:23] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Yup en ik meen rond 13 uur |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |