|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
En weer bijna een jaar voorbij! En dit jaar organiseer ik mijn 2e halloweenfeest If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
waar zijn de foto's nou??? Oud Vuil. |
|
Hehe, laat de foto's maar niet zien, ik zag er niet uit Maar dit jaar zekers weer, was leuk! Life doesn't get much better than this! |
|
Een film waar "bob sagget" in meespeelt.. OOowww wedden dat je dan niet meer slaapt ? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: ja... ik hád dus een halloween website MET foto's... De foto's heb ik nog wel op mijn pc staan, maar die website is dus pleite... Heb ik waarschijnlijk per ongeluk gewist *domdomdom*... moet ik dus weer even een keer on-line zetten allemaal; maar dat komt dus nog! If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Zwart witte schmink op vet basis Wiegen Meister ! |
|
quote: mij uitnodigen, aanrader voor elk feest [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 21-09-2002 12:38] 11.45: restate my assumptions |
|
Ik ga dit jaar voor t eerst naar een Halloween party in de Doornroosje in Nijmegen,die avond speelt ook Cirrha Niva met de complete rock opera show,lijkt me echt te gek, ik ga in ieder geval verkleed als een vampieresse want iedereen kmt dan verkleed en ik heb m'n pakje al uitgezocht, zijn er misschien nog meer mensen die daar naartoe gaan ??? |
|
If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: je had er nogal werk van gemaakt cool! Oud Vuil. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |