|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
hmm dan ga ik wel drummen als ik van school kom.. maar dan ben ik zo moe kan ik niks anders dan internetten |
|
Ik doe ook mee; het kan best voor een dag en de boodschap dat de prijzen te snel stijgen komt dan misschien over dat zulke schaamteloze prijsverhogingen erg smerig zijn en dat de consument zelf minder moet gaan uitgeven. Door de prijzen te verhogen mogen winkeliers en tussenliggende bedrijven in de bedrijfskolom de hand in eigen boezem steken als de verkopen minder worden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Een mislukte actie naast de al eerder genoemde argumenten is denk ongeveer 5% van de bevolking op de hoogte van deze actie. Stel dat de helft daarvan dan nog mee gaat doen, totaal geen effect dus. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik heb vandaag nog geen (euro)cent uitgegeven.. Maar das meer omdat ik alles nog in huis heb... |
|
Ja hetzelfde voor mij........ maar moet nog wel naar de winkel hoor...... |
|
Ik zal vandaag toch nog echt ff eten moeten halen... |
|
quote: Ah .. jij kookt? Mooi ... |
|
Vandaag zijn de solden begonnen hier, dus ik denk dat niet consumeren vwat teveel gevraagd is voor de Belgische bevolking.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:Weet je dat zeker? |
|
Bah... het was helemaal niet rustiger in de supermarkt |
|
quote:Je was er vast niet om te kijken hoe rustig het er was |
|
quote: Inderdaad, ik heb mijn boodschappen voor de rest van de week maar gelijk gehaald. |
|
Ik heb vandaaf fijn een blikje cola uit de automaat getrokken. Smaakte extra lekker moet ik zeggen. |
|
quote: Wanneer was het ook alweer ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Deed de koeler het vandaag wel |
|
quote: Naturlich, waarom niet? |
|
ik was van plan om niets te kopen.. maar ik kan niet zonder melk Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Als ze nou slim waren deden ze die staking op Zondag... dan werken er veel meer mensen aan mee... euh.. wel na 4 uur natuurlijk |
|
Muahhaha ik ga dadelijk boodschappen doen |
|
Ik hoorde vanochtend om 7 uur op de radio dat die staking er was... daarvoor had ik er nix van gehoord. niet echt duidelijk aangekondigd volgens mij. HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Zowieso vraag ik me af of het wel zin heeft om zo'n staking op maandag te houden. De winkels gaan dan (uitgezonderd bepaalde supermarkten) pas 's middags open en maandag is nou niet persé dé dag voor de consument. Ze hadden dit beter op zaterdag kunnen doen; dat is juist de dag waarop de winkels hun hoogste omzet draaien. Zelf heb ik er in zoverre aan meegedaan: ik had geen boodschappen nodig, dus ik heb geen boodschappen gedaan, maar dat was ook zo gebeurt als er helemaal geen staking was. Als ik (bijvoorbeeld) geen brood in huis had gehad, had ik gewoon een brood gaan halen; ik ga toch geen honger lijden omdat ik zo nodig moet staken... Als ze het nou op zaterdag hadden gedaan en er waren veel mensen op ingegaan, dan had ik inderdaad wel meegedaan! If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Zaterdag had ik geen zin om boodschappen te doen, met als resultaat dat ik vanmiddag een koekje en 's avonds een zak chips gegeten heb. ...Toch allemaal niet zo moeilijk.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Als het aan mij ligt, doe ik de rest van de week geen boodschappen meer. Ik moet namelijk ruimte maken in de koelkast ivm het verjaarsfeest van Devoraz a.s. zaterdag: er moet bier in de koelkast!!!! Dus wordt deze week een week van kliekjes en rare combinaties... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
ik heb meegedaan!!! (m.a.w ik werdt pas om half 6 vanavond wakker) My madness, my sadness |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |