|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
pff NEU, da meg nie van moesje! |
|
gok het er maar op zou ik zeggen Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
Check de bijsluiter even, daar staat het meestal wel in. |
|
Kan je niet gewoon de bijsluiter lezen? En wat doet dit bij 'Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek' Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ach, ik ken iemand die nam z'n hogebloeddrukpillen in met whiskey, en die is er ook nog steeds. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Bel ff naar de apotheek, dan weet je het zeker.. Heb ik onlangs ook gedaan namelijk Ik heb 1 keer de geniale fout gemaakt antibiotica met alcohol te combineren.. Als je je heel erg raar wilt voelen moet je dat zeker proberen.. Sindsdien ben ik wat voorzichtiger |
|
Gewoon flink zuipen, flinke blowen, zwik pillen, en dan op de weg gaan lopen. Ben je zo van je uitslag af, Permanent ! |
|
hmm.. dat is ook een manier ja dat is eigenlijk wel hét medicijn tegen álle kwalen.. Ik zie een gat in de markt |
|
Wat zijn krentebaarden? |
|
die krijg je als je teveel krentebollen eet nee een krentenbaard is volgens mij een soort huidonsteking in je gezicht.. een steenpuist op je harses dus.. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 27-06-2002 22:50] |
|
quote: nee, zit meestal op armen/handen en doet goed zeer.... tis een soort wondje, en daar komt een grote blaar omheen...... |
|
Hmm ik dacht ook dat het op je gezicht was... een onschuldige gordelroos-variant toch? |
|
tuurlijk mag je alcoholerbij je hebt alleen kans dat je eerder dronke bent dan normaal |
|
Da's toch niet zo? Dat vermindert soms de werking van mdeicijnen hoor. |
|
quote: hhhhhhmmmm ik heb de laatste keer bij m'n peneceline gewoon gezope maar khad wel t idee dat ik eerder dronke was. misschien bij sommige medicijnen maar ik ken ze niet |
|
'Eerder dronken worden'??? Damn, sommige mensen . Ik zou eerst maar eens de bijsluiter lezen.... alcohol + medicijnen is meestal niet tof! |
|
quote: boeie dronken zijn is afentoe wel leukl |
|
Standaardregel: Bij medicijnen geen drugs of alcohol gebruiken... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
standaard regel: bij medicijnen gewoon drugs gebruiken en afwachten wat er gebeurt. Bij mij was het meestal dat je gewoon extra leip wordt maar of dat zo erg is... |
|
quote: geheel mee eens |
|
quote: idd en idd. Hop naar Algemeen! |
|
benzodiapinen met wat bier IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Codeine met koffie is ook benouwenddddd signature |
|
in amerika heb je hoest drank met dat spul er in. SChijnt een hele hype te zijn daar., IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: CHolera wat versterkt dat elkaar zeg, ik heb na 3 biertje op de grond liggen rollen. quote: codeine is een opiaat, en ik geloof dat je met bepaalde combinaties morfine/morfine achtige effecten kreeg. in Nederland is het niet zomaar te verkrijgen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |