|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Het verhaal van ZelThor is gewoon een hoax1!1!1twenty! |
|
quote: Dan snap ik er geen hout meer van Ik vraag het wel eens na Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Detrahere heeft eerder de betekenis iets weg te trekken... didn't mean to spoil your fun maar het staarde mij serieus aan Ik doe nu mijn vijfde jaar latijn en heb 3 jaar grieks gedaan... niet van plan te stoppen [Dit bericht is gewijzigd door FlandriaPagana op 12-04-2008 21:06] ...sehnsucht... |
|
Anders reageer je even op een post uit 2002 ofzo. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Anders maak je je er druk om :D. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 12-04-2008 23:59] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Of je komt ook ff goedkoop scoren. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 12-04-2008 23:59] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 12-04-2008 23:59] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 13-04-2008 0:36] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 13-04-2008 0:37] |
|
En maar weer verder over klassieke talen! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Enig idee hoe je de kerklatijn zin 'Deus lo vult' phonetisch uitspreekt? Ik zou zelf denken 'De-oes loo voelt'. Ideeën? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ik heb twee jaar Grieks gehad en heb nu voor het vierde jaar Latijn.. Wat heb ik een fucking hekel aan die vakken zeg.. |
|
quote:Ja, gewoon 'dee-oes loo voelt'.. |
|
quote: Jij komt hier off topic posten. Wat verwacht je dan? [edit] Slimme meneer Argus, ik maakte een nieuwe user duidelijk dat het weinig nut heeft om te reageren op een post van 6 jaar oud. Dat jij dan direct gaat modbashen lijkt me niet nodig, en persoonlijke dingen graag in mijn mail ipv in dit forum.[/edit] En nu graag weer over klassieke talen; klachten in het klachtentopic en modbashers worden al een paar maand kansloos weggemod. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 13-04-2008 11:46] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Maanden, boer quote: 'De-joes loo voelt' De j in dejoes is bijna onhoorbaar, maar zit er volgens mij wel. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hmja zal ook wel aan de moedertaal van de spreker liggen. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |