|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
mods!oplettn! |
|
Dacht ff dat ik gek werd/was/bleef! Iets met dubbel zien of zo??? Binnenkort nog optredens? Spel vouten zijn cool! |
|
04-02-06 Rattefest III Frontline, Gent, Belgium 16-02-06 Effenaar, Eindhoven, The Netherlands (w/Gorefest, God dethroned, a.o.) European tour with Cannibal Corpse and Aeon 18-04-06 Electric Ballroom, London, United Kingdom 19-04-06 Concorde 2, Brighton, United Kingdom 20-04-06 Ancruiscin Lan, Cork, United Kingdom 21-04-06 Temple Bar, Dublin, Ireland 22-04-06 Garage, Glasgow, Scotland 23-04-06 Jillys, Manchester, United Kingdom 24-04-06 Grand Mix, Turcoign, France (tbc) 26-04-06 Musik Zentrum, Hannover, Germany 27-04-06 The Rock, Copenhagen, Denmark 28-04-06 Koren CNM, Gothenborg, Sweden 29-04-06 Betong, Oslo, Norway 30-04-06 Klubben, Stockholm, Sweden 01-05-06 Gamla Teatern, Ostersund, Sweden 13-05-06 Rotterdam Deathfest, Baroeg Rotterdam, The Netherlands 25/27-05-06 Fuck The Commerce 9, Luckau, Germany 02-06-06 Podium, Hoogeveen, The Netherlands (w/Putrified) 28-10-06 Drachten Deathfest, Iduna Drachten (w/Fleshless) |
|
toe maar weer, slettebek |
|
quote: In de Baroeg ben ik erbij!! Goeie band hoor!! |
|
quote: jij naar Death fest? mhuhahahahhahahahaha!!!! carcasstrid |
|
ja en jij ook! |
|
Waar kan ik een nummer dloaden??? of lees ik daar weer overheen??? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
|
|
quote: ja wat dacht jij dan? ik als trouwe death metal aanhangster!! carcasstrid |
|
quote: je bedoelt; Ik als trouwe death metal aanhangsel!! [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 21-01-2006 21:47] |
|
Tour ging geweldig! |
|
Nieuwe cd: Track Listing 01 Torn In Bloated Form 02 The Sadist King And The Generalissimo Of Pain 03 In Sanity Concealed 04 Killing For Company 05 Storm Of The Fiend 06 Life Depraved 07 Carnal Rapture 08 Fatal Fornication 09 Sworn To Degeneracy 10 Bonus DVD Only: Live Show [Club Dynamo 16-02-07] 11 Bonus DVD Only: The Sadist King And The Generalissimo Of Pain (clip) 12 Bonus DVD Only: Bad-TV 2 nummers te beluisteren via: http://www.neurotic-records.com/media/ [Dit bericht is gewijzigd door san miguel op 16-08-2007 17:44] |
|
Vanaf wanneer verkrijgbaar? |
|
Nummers ff luisteren, artwork heerscht wel hard. Edit: Nummers zijn ook vet. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 16-08-2007 17:45] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Swingt de pan uut! Heerlijk, Miguel San! ProsDis coverbandje beginnen? |
|
Muziek is weer heerlijk jongens! Cd gaat zeker aangeschaft worden. MÁÁR...waar de neuk is die überbrute grunt van Niels gebleven? Of heb ík nou stront in m'n oren? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Klinkt donders vet! Wel een ander muzikaal straatje dan ik gewend ben van ProsDis, misschien ligt dat idd aan de anders-brute grunt? |
|
Vette hoes man! En het klinkt ook weer erg vet! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Heb em maar 1x gehoord maar dat viel gelijk op en ik vind het beter zo, ergerde me op die, iets met girlie ofzo, geen zin om te kijken, nogal aan de stem, is wel de zelfde zanger. Ik bedoelde: Left In Grisly Fashion (2005) [Dit bericht is gewijzigd door Flappie Alzheimer op 16-08-2007 21:37] Spel vouten zijn cool! |
|
vette shizzle michiel Je moeder. |
|
HARD! Miquel, heb je nog een hoody voor me? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hey WANKY, YES WEL deeeenk!! |
|
quote: Ja, en de rest! Lekkere klap-in-je-bek-death, te gek! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |