![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
"Topic is gesloten, er mogen geen reacties meer toegevoegd worden. Ga terug." Wist ik niet Uit liefde voor ZM. ![]() |
|
quote: wist je dat hier al meer zinnige posts in staan dan in de ander ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
quote: quote:Wist je dat ik het eens ben met bijde heren en deze leuke/heerschende informatie moeten behouden tegen verval van het forum? ![]() Like Some Snow-white Marble Eyes ![]() |
|
quote: wist je dat ik dat ook niet doe ![]() ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
ik nog steeds wel ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Wist u dat de meerderheid van de mensen op dit forum een cursus Nederlandse taal kunnen gebruiken. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Dit topic ging over slayor, maarjah. Fop de mod is weer eens in. F*ck hippies ![]() |
|
quote: wat jei seg? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
wist u dat , dat niet te betalen is ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
ONTOPIC GODVERDOMME!!! ![]() ![]() |
|
quote: Ik ben eerlijk gezegt best nieuwschierig wie je daar allemaal mee bedoelt... ![]() ![]() |
|
quote: Jei kutpowl sein! ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Hoeft niet per se. Staat gewoon wist u dat... Maar laten we deze graag serieus houden,... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: waarom gooi je hem dan omhoog? misschien is een "sluit dit topic, mods" wel handig. hoewel die ook wel weer vernaaid word. Oud Vuil. ![]() |
|
Wist je dat sommige popmuziek harder beukt dan metal? Nee, nee, dat wist je niet. Uit liefde voor ZM. ![]() |
|
ik kotsmisselijk van spinazie wordt ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Jou sowieso. ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote:Mij waarschijnlijk ![]() quote:Dat wist ik niet, maar wel erg gaaf om te weten! ![]() ![]() Like Some Snow-white Marble Eyes ![]() |
|
quote: Dat deed ik verder ook niet expres hoor! ![]() ![]() Ps. Dit was de derde keer dat je me op het woord nieuwsgierig verbeterde! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 19-04-2004 23:19] ![]() |
|
quote:Was me bekend ja...heb je ook nog echte nieuwtjes? ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: Wie heeft de oude posts al gelezen? ![]() |
|
quote: * Wist u dat het blijkbaar geen gewoonte is om de eerste post van een topic te lezen om te kijken wat er met een topic bedoeld werd? * Wist u dat er topics zijn met een verwarrende topictitel? * Wist u dat het blijkbaar ook geen gewoonte is om de titel aan te passen aan het topic in plaats van andersom? Tot zover mijn bijdrage... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Wist u dat dit topic niet alleen over slayer hoeft te gaan, maar wel over serieuze muziek wist u datjes? De volgende offtopic posts worden gemoddereerd. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
wist u dat zwart op geel duidelijker leest dan zwart op wit? Uit liefde voor ZM. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |