|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kon het algemene Dynamo-topic niet vinden dus dan maar hier: timeschedule DOA 2002 I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: mij ook ja I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Omdat het in een tent sfeervoller(donkerder) is? |
|
quote: noem eens wat namen, slecht geheugen, weet niet of ik daar ook was?!? Oud Vuil. |
|
95? Onder andere: Grip Inc. Life of Agony Fear Factory Machinehead Madball Downset Motorpsycho My Dying Bride Tiamat Nailbomb Nevermore Paradise Lost Type O Negative enne...dog eat dog.... Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
hmmzz als ik nog ga woprdt dat dus alleen maar in de tent staan |
|
ik ben allang blij dat ze geen bands die ik wil zien tegelijk geprogrammeerd hebben. hulde voor de planners! BROODJE POEP! |
|
quote: omdat de goede bands te veel gevaarlijke echte metalfans lokken en ze daar noet van houden op bospop ? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: dit de beste line-up???? ben blij dat ik niet bengeweest toen. |
|
ja ik was er wel, ff aan me vriendin gevraagd was idd niet zo goeie line up. had grip inc. wel willen zien, maar helaas gemist. http://www.dynamo.nl/history/nedhistory.html hier staan wat dynamo feitjes. helaas niet de precieze line ups, wel de locaties onderaan. Oud Vuil. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |