IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Schokkende foto in Parool Volgende pagina
elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 28-06-2002 16:41 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Het plaatje kon ik nog niet vinden, maar op de voorpagina van het parool van vandaag, stond een peuter met explosieven aan zich vast, deze gebruiken de palestijnen om ze te laten ontploffen, omdat kinderen niet gecontroleert worden.........

Dit is echt ziek!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-06-2002 16:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tsss, niet zo snel he.


Het was een propagandafoto, gevonden in het huis van een Arabier.

*edit* ik zie Israel er best voor aan om die foto zelf gemaakt en verspreid te hebben

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 28-06-2002 16:42]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-06-2002 16:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

alles voor god he. ziek idd.


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 28-06-2002 16:43 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2002 16:41 schreef Dwaallicht het volgende:
Tsss, niet zo snel he.


Het was een propagandafoto, gevonden in het huis van een Arabier.

*edit* ik zie Israel er best voor aan om die foto zelf gemaakt en verspreid te hebben


Naja, ik las het ff snel door, maar als dat het is, dan is het alsnog ziek...


SQT
Usericon van SQT
Posted 28-06-2002 16:43 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 28 juni 2002 16:41 schreef Dwaallicht het volgende:
Tsss, niet zo snel he.


Het was een propagandafoto, gevonden in het huis van een Arabier.

*edit* ik zie Israel er best voor aan om die foto zelf gemaakt en verspreid te hebben


en dan nog


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 28-06-2002 16:43 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Heeft het Parool die foto niet zelf in scene gezet om toch wat nieuws van waarde te hebben?


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 28-06-2002 16:43 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

toeval


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 28-06-2002 16:44 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2002 16:43 schreef SQT het volgende:
en dan nog


Toeval


-EDIT- vorige post dus


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-06-2002 16:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2002 16:41 schreef Dwaallicht het volgende:
Tsss, niet zo snel he.


Het was een propagandafoto, gevonden in het huis van een Arabier.

*edit* ik zie Israel er best voor aan om die foto zelf gemaakt en verspreid te hebben

zou inderdaad goed kunnen dat ze daar door de iraelische veiligeheidsdienst toevallig zijn gevonden omdat ze die daar zelf neer gelgt hebben. Snap het niet he allemaal nog steeds zeer verdrietig over wat er in w.o.II gebeurd is en dan zelf nu geen vrede willen. echt tuig die iraelische lobby, kortzichtig egoitisch en wraakzuchtig tuig. ze willen geen vrede


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 28-06-2002 16:48 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Jah precies, dat vind ik ook!


-EDIT- typo

[Dit bericht is gewijzigd door elmar op 28-06-2002 16:55]


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 28-06-2002 16:50 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

waar 2 vechten zijn ook 2 schuld.

en die foto komt volgens de bronnen uit een familie album van een arabier.
net zoals bbc vorige jaar een school voor jonge terroristen heeft gefilmd, de school is daarna snel ontmanteld.

ik moet die fucking arabieren niet, ben nu 3x in zo'n land geweest en meestal had ik na 3 dagen al zin er een paar de schedel te lepelen.

[Dit bericht is gewijzigd door linknl op 28-06-2002 16:51]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-06-2002 16:52 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Niemand wil daar vrede, behalve de Palestijnse slachtoffers en een kleine links-georiënteerde Israelische groepering.

Nu ja, over die foto, ik vond het gewoon zo belachelijk en over-the-top... en als je bv. kijkt hoe stelselmatig de Israeli's VN-inspecties en dergelijke hebben geweigerd in bv. Jenin (foto's op http://poetry.rotten.com/jenin/ gezien? geen slachtpartij, neuh hoor... waarschuwing, ERG grafisch en misselijk makend materiaal) dan zie ik ze best aan voor dat soort smerige propagandastreken. Niet dat ik arabische aanslagen op burgers en kinderen goed wil praten maar het is een wanhopig volk en dan vinden gruwelijkheden plaats. Wie zaait, zal oogsten, een volk stelselmatig tientallen jaren onderdrukken en uit 'Het Beloofde Land' ( ) is vragen om problemen.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-06-2002 16:53 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2002 16:50 schreef linknl het volgende:
ik moet die fucking arabieren niet, ben nu 3x in zo'n land geweest en meestal had ik na 3 dagen al zin er een paar de schedel te lepelen.
In Israel, of in een Arabisch land? Op een missie of op vakantie? Dat maakt ook uit hoe het volk op je reageert denk ik...


SQT
Usericon van SQT
Posted 28-06-2002 16:54 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 28 juni 2002 16:53 schreef Dwaallicht het volgende:
In Israel, of in een Arabisch land? Op een missie of op vakantie? Dat maakt ook uit hoe het volk op je reageert denk ik...


Ik denk dat dit vooral gaat om hoe de volkeren op elkaar reageren


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 28-06-2002 16:56 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

jazeker en ik ben er op missie geweest en op doorreis in burger, Het merendeel is smerig achterbaks, en ze houden er nare gedachten op na, moet zeggen heb ook 1 hele goede familie leren kennen. maar das 1 op de 1000


hier het verhaal met het kind en de foto

http://news.bbc.co.uk/hi/english/world/middle_east/newsid_2071000/2071561.stm


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 28-06-2002 16:57 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Jah, dat is hem!


SQT
Usericon van SQT
Posted 28-06-2002 16:58 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Dat ziet er inderdaad uit als propaganda, vooral die band om het hoofd en het feit dat het in een familie-album (??) gevonden is


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-06-2002 16:59 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tja... er is wat vage shit met die foto. Wellicht dat de oorlog op meer fronten wordt gevochten dan we denken. Niet dat dit nu een belangrijk hoofdstuk in het conflict zal zijn, of zo...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-06-2002 17:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

een groot probleem is dat de joden een onzettend grote rijke hand hebben die boven hun hoofd gehouden wordt. de "öorlog" wordt bepaald niet op gelijke voet uitgevochten, amerika en andere rijke westerse landen hebben een zeer invloed rijke iraelische lobby. wat ik me eigenlijk afvraag is of ze nog wel wetne waarom ze eigenlijk vechten. ik denk het niet.

btw. aan link.nl het kan ook zijn dat jij hun als achterbaks opvat vanwege cultuur verschillen, hoe zou een normale arabier zich in nederland voelen denk je. maar er zullen daar ongetwijfeld achterbakse mensen zijn.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-06-2002 18:05 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2002 16:47 schreef ghoulliette het volgende:
zou inderdaad goed kunnen dat ze daar door de iraelische veiligeheidsdienst toevallig zijn gevonden omdat ze die daar zelf neer gelgt hebben. Snap het niet he allemaal nog steeds zeer verdrietig over wat er in w.o.II gebeurd is en dan zelf nu geen vrede willen. echt tuig die iraelische lobby, kortzichtig egoitisch en wraakzuchtig tuig. ze willen geen vrede


Joden zijn al 5000 jaar aan het zeuren en klagen dat ze het misdeelde volk zijn, dat is gewoon hun verrotte cultuur. Maar tegelijk zijn ze zelf het meest machtige, rijke, arrogante en eenkennige volk wat er rondloopt.
Vooral die vuile zionisten mogen van mij allemaal sterven. En dat zijn ze allemaal wel een beetje van binnen. Die palestijnen zijn ook vuillakken maar die worden echt vuil onderdrukt dus ik sta wel aan hun kant in deze kwestie. Zij woonden ook al duizenden jaren op dat land.
Vrede in het midden-oosten? Laat me niet lachen.

Trouwens die foto is pure Israelische propaganda imo


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-06-2002 18:09 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Israël rijk okee, maar machtig...? Angst wekken is niet hetzelfde als machtig zijn.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-06-2002 18:11 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Amerika is machtig en daar heeft Israel aardig wat in de melk te brokkelen. Zo moet je dat zien. En elk westers land is in principe pro-Israel dat is ook indirecte macht.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-06-2002 18:17 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Denk je echt dat als het er op aan komt dat de westerse, olie afhankelijke landen ook maar een poot uitsteken naar de Israëli's? Ik denk van niet. De enige reden dat nog geen enkele Arabische staat de afgelopen 20 jaar geprobeerd heeft Israël binnen te vallen is omdat geen enkele (weldenkende?) Arabische leider een paddo wolk boven zijn sultanaat wil hebben.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-06-2002 18:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

israel is zeker machtig, vooral omdat ze zo zielig zijn omdat ze zo onderdrukt zijn al bijna weer drie kwart eeuw geleden en niemand nu dus iets tegen hun durft te zeggen (ze hebben al zo veel mee gemaakt bla bla). en omdat ze echt overal mensen hebben zitten. en over het algemeen staan joden wel bekend om hun vermogen, zie ook de mideleeuwen, joden als leners, veel geld etc.
tja en als we nu gaan kijken naar aboslute getallen dan vind ik het eigenlijk raar want er gaan in andere oorlogen veel meer mensen dood en daar wordt niet eens naar omgekeken in wo2 ook, er zijn 15 miljoen russen afgemaakt (das drie keer zoveel dus)


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 28-06-2002 18:22 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

Ik vind het toch wel wat ver gaan om alle schuld bij de Israëlieten te leggen. Beide kanten zijn enorm in de fout gegaan.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 28-06-2002 18:23 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

het is niet olie dat er speeld Grey.
Wapens en de technologie ervan, en daar doet ook nederland aan mee.
nl levert aan israel en israel lever tech spul aan nederland.
Israel is een heel grote klant van amerika in het shoppen, amerika zal dat niet zomaar laten stoppen.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen