|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ze hebben wel nog megabezopen op Wacken rond gezworven Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Momenteel zijn ze weer niet actief, Sodomizer zat nog even in Godless North (2001) wat ook niet meer bestaat. Blackwinds zal nu wel eindelijk van de drugs af zijn. Kort geleden nog een DVD van Blasphemy ontvangen waar live in Denmark 11-9-1993 en Vancouver 21-7-2000 op staat. Uitgebracht door Blackmetaldvds.com Toen ze in 1993 in Europa waren, was het eigenlijk ook niet echt Blasphemy, maar 2 originele leden nog, en een onbekende zanger/bassist in de rol van Blackwinds. |
|
stiekem nog wel een band die ik nog live wil zien Je moeder. |
|
|
|
klopt helaas zijn de andere filmpjes behoorlijk bagger... Je moeder. |
|
quote: klopt, en de tour het jaar daarvoor met Gorguts heb ik ze ook gezien en toen was hun zanger er ook niet bij. ik meen mij iets te herinneren dat ie toen Canada niet uit mocht? hij had iets uitgespookt! |
|
hehe wie in de band heeft nĂet iets uitgespookt, als ik die verhalen zo mag geloven... Je moeder. |
|
Tijd geleden was er sprake van dat ze dit jaar een Europese tour zouden doen. Echter dat is ook in het water gevallen. Het laatste wat ik gehoord heb is dat het met een van die gasten dermate slecht gaat dat het de vraag is of we er uberhaupt ooit nog wat van horen... |
|
Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |