|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ja dit is dan wel jammer zo'n opmerking. |
|
och jongens ik zeg het maar nog eens bijna elke dropping dat ik doe, kom je wel eens uit op privédomein, zonder dat je het zelf merkt. Klootzakken met jeeps |
|
waarom hadden ze eigenlijk geen oplettende begeleiders??? |
|
Tja, als je 15/16 bent, neemt men gauw aan dat je voor jezelf kan denken en geen gevaarlijke dingen doet. En zeg nou zelf, zou jij op die leeftijd een volwassenen mee willen op een dropping? Dan is de lol er gauw af. Als je landgoed trouwens groot genoeg is om met een jeep iemand kapot te rijden, vraag ik mij af of iedereen die daar een voet op zet meteen een inbreker is. Iemand kan toch ook verdwalen ofzo? Achterdocht van de mens . Denkt van alles meteen het ergste. My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone... |
|
het is maar goed dat er geen grote boze wolf in de buurt was. tja ik vind het nog steeds raar dat ze hem voor inbreker aanzagen. |
|
quote: Dat is juist de bedoeling van een dropping. maar de begeleiders zijn volgens mij wel verantwoordelijk, dus misschien komt er morgen in het nieuws te staan dat de eigenaar van een jeep door een spelersbus is overreden We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Neuj, als je iemand expres de rest van zijn leven het leven van een kastplantje bezorgt vind ik dat je tegen de muur mag. Eerst ff kijken hoe ernstig de verwondingen zijn natuurlijk he. |
|
quote: *krijgt een eng visioen waarin de wereld volgebouwd is met flats en geen stukje groen meer te vinden is* Zenial |
|
flats opblazen dient een gewaardeerde hobby te worden ... |
|
waren vast gestoorde boeren. Ik zou gewoon agressieve honden op het erf gooien, dat heb veel meer zin. Dan met Jeeps kinderen om ver te rijden. |
|
ik vind dit inderdaad niet kunnen hoor. Dat dat gebeurd! En dan nog met een paar man ook..een kind..komop. Joost - wie was het dan? Misschien ken ik hem wel (of Rob misschien.) Als die mannen daadwerkelijk nog zijn gaan slaan ook dan is het inderdaad poging tot moord, want je ziet best dat het een kind is. |
|
kom op als je met je jeep over kinderen van 15 heen gaat rijden dan ben je ziek tss en dat er dan nog van die eikels zijn die in dit topic nog gaan zeggen ja t is een prive terrein dus eigen schuld dikke bult Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: idd, als je 33 is het wel erg flink om met je jeep over iemand van 15 heen te rijden.... |
|
quote: Oh maar da's makkelijk te verklaren, die zijn gewoon DOM! Zenial |
|
Hmmm. Weer een topic gestart vanuit wraaklust door een ontgoochelde puber. Dat iemand hier überhaupt serieus op ingaat is mij dan weer een raadsel. |
|
quote:Als je hier niemand hier op in zou gaan zou de meeste topics op dit forum na 1 post alweer doodbloeden. |
|
quote: ja waarom ga je hier in hemelsnaam serieus op in Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Dat was niet zo vriendelijk van die meneer. |
|
quote: Dit is een serieus onderwerp, zo'n zaken kunnen niet, zou jij het misschien normaal vinden dat iemand je met opzet zou aanrijden omdat hij je zou aanzien als een crimineel en je eigenlijk gewoon aan het deelnemen bent aan een dergelijke activiteit. Menselijkheid is bij jou ook niet zo gekend zo te horen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
hehe, hij weet wel weer reacties op te wekken |
|
quote: Maar zo'n reacties vind ik wel ongepast, het betreft hier nl. een zeer zwaar misdrijf. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Hehehe waarom mensen serieus op jou reageren is mij ook een raadsel... Zenial |
|
quote: Hahahahahah. Komt niet veel zinnigs uit jouw heh? Hoewel dat natuurlijk te verwachten is van de oprichter van het zenial forum |
|
quote: Bek houden homo Zenial |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |