|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Heb er zelfs nog nooit van gehooord! |
|
Ik zou zeggen, lees de laatste Ablaze en luister het promo-cdtje. 2 zeer vette rauwe black metal bandjes. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Neen, maar ik ben tijdens het zoeken wel de officiële site van Endstille tegengekomen (als je die bedoelt natuurlijk). Als je zin hebt, ze treden in februari op in Gent. [Dit bericht is gewijzigd door Lies op 09-01-2003 22:01] [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:Zielige opbrengst, maar toch maar posten: http://members.fortunecity.com/metalpics/hekelned.html [Dit bericht is gewijzigd door Lies op 09-01-2003 22:09] [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Die site had ik al gezien. En bij Hati staat deze site: http://www.silvergate.de Maar aan die laatste heb ik al helemaal niks. En op geen van beide kan ik info over de teksten vinden. En daar ben ik nou net nieuwsgierig naar. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Owh die heb ik al liggen, dan is de naam me niet bij gebleven |
|
Mailtje naar sturen en vragen kan nooit kwaad natuurlijk. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Laat ik dat maar doen dan. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:In Zweden zijn er wel een paar Eternity Re(c/k)ords'en, maar in Duitsland bij mijn weten niet. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Thanx voor de link alleen dit is van mijn eigen site en dus door mij zelf geschreven Niet bepaald een hoogwaardige review maar ik update ook zowat niet meer. (iets waar je niet goed in bent kun je beter aan een ander overlaten :-)) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |