![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Heb er zelfs nog nooit van gehooord! ![]() ![]() |
|
Ik zou zeggen, lees de laatste Ablaze en luister het promo-cdtje. 2 zeer vette rauwe black metal bandjes. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Neen, maar ik ben tijdens het zoeken wel de officiële site van Endstille tegengekomen (als je die bedoelt natuurlijk). Als je zin hebt, ze treden in februari op in Gent. [Dit bericht is gewijzigd door Lies op 09-01-2003 22:01] [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote:Zielige opbrengst, maar toch maar posten: http://members.fortunecity.com/metalpics/hekelned.html [Dit bericht is gewijzigd door Lies op 09-01-2003 22:09] [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Die site had ik al gezien. En bij Hati staat deze site: http://www.silvergate.de Maar aan die laatste heb ik al helemaal niks. En op geen van beide kan ik info over de teksten vinden. En daar ben ik nou net nieuwsgierig naar. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Owh die heb ik al liggen, dan is de naam me niet bij gebleven ![]() ![]() |
|
Mailtje naar sturen en vragen kan nooit kwaad natuurlijk. ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Laat ik dat maar doen dan. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote:In Zweden zijn er wel een paar Eternity Re(c/k)ords'en, maar in Duitsland bij mijn weten niet. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Thanx voor de link alleen dit is van mijn eigen site en dus door mij zelf geschreven ![]() Niet bepaald een hoogwaardige review maar ik update ook zowat niet meer. (iets waar je niet goed in bent kun je beter aan een ander overlaten :-)) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |