|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb volgende week mijn nieuwe axis en dan wil ik mijn oude tama db pedaal verkopen. Hij is nog in goede status, er mankeert niets aan en hij drumt erg soepel. Meel als je interesse heb. e.bruinsma1@chello.nl Trieste gast |
|
Het is een vernieuwde versie van dit pedaal, het heeft andere voetbladen. Trieste gast |
|
klinkt leuk... die van mij is hillemoal vertyft... wat moe je d'r voor hebbe? |
|
dat vraag ik me ook af |
|
ik was eerst |
|
welke is het?? een Iron Cobra?? mijn Pearl TW100 is helemaal naar de tyfus toe namelijk.. |
|
Ik ben ook wel erg geinteresseerd moet ik zeggen |
|
ik bied 100 euro |
|
ik 100 euro en 1 cent |
|
......... ok.. dat was te flauw geweest |
|
nah mail jij um maar ik ga nog wel effe verder met me pearl geval |
|
quote: dude, je zou 'm toch aan meine verkopen? 11.45: restate my assumptions |
|
denk maar niet dat de iron Cobra een opvolger van dat ding is van de foto Is gewoon Tama dubbelpedaal denkek, alsnog een erg tof pedaal die ik zeker zou wille bemachtigen |
|
Het gaat inderdaad duidelijk geen Iron Cobra wezen... Maar ik wil em hebbe! |
|
Het is geen iron cobra, maar zoals ik al zei, een verbeterde versie van het plaatje. Prijs: 275 euro. Trieste gast |
|
Ken je dr ok mee gooien ? Ik, Wil Schuurman |
|
275 euro???????? Laat maar dan... |
|
Je mag ermee doen wat je wilt. Het is een erg sterk pedaal, ik denk dat je er wel een paar keer mee kan gooien... Trieste gast |
|
275 euro? hmmm, dat is geen geld voor zo'n ding... 11.45: restate my assumptions |
|
mwoah... kvin 't ook wel aan de dure kant... magoed |
|
quote: Ik heb hem in het echt aanschouwd (ik en bestial zitten samen in dezelfde band) tijdens het oefenen, en ik moet zeggen dat hij zijn geld dubbel en dwars waard is. 11.45: restate my assumptions |
|
ja precies zelfs de meest ongetrainde mongool die voor het eerst met zo'n pedaal speelt gaat supersnel No meat is sweater |
|
quote: ? tuurlijk niet 11.45: restate my assumptions |
|
tuurlijk wel voor zo 1 heb je nog maar 1 teen nodig |
|
quote: nou zo soepel is ie ook weer niet natuurlijk!! 11.45: restate my assumptions |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |