IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Een .MOV in een flashmovie
Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 29-06-2002 23:42 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Even een vraag.

Weet iemand hoe ik een .MOV in flash kan importeren?.
Als ik dat doe krijg ik alleen de 1ste frame van dat filmpje te zien.

Alsvast bedankt


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-06-2002 0:20 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ehm.. is het niet mogelijk om met een film-edit proggie zoals VideoWave een .mov te converteren naar Shockwave o.i.d.


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 30-06-2002 1:51 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 30 juni 2002 0:20 schreef Snaack het volgende:
ehm.. is het niet mogelijk om met een film-edit proggie zoals VideoWave een .mov te converteren naar Shockwave o.i.d.
nee... als flash mx neemt (nieuwste versie) dan kan je film in flash gebruiken


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 30-06-2002 9:56 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2002 23:42 schreef Heosphoros het volgende:
Even een vraag.

Weet iemand hoe ik een .MOV in flash kan importeren?.
Als ik dat doe krijg ik alleen de 1ste frame van dat filmpje te zien.

Alsvast bedankt

gebruik je flash 5 of flash mx ?
in 5 kun je ook wle filpjes in je movie importeren, maar dan hakt ie ze zeg maar niet in aparte frames, flash mx doet dat wel.
Als je dus 5 hebt klopt het dta je geen frames ziet, maar als je je flash movie dan afspeelt, zie je wel je movie.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 05-07-2002 9:35 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

volgens mij kan het idd al1 met de nieuwste flash mx


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen