IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Boudewijn Buch is dood Vorige pagina | Volgende pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 25-11-2002 2:21 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Erg jammer, Boudewijn Buch heerste meer dan 99% van bekend nederland (inclusief zn broer Menno )
Ik heb een paar jaar geleden nog een theatershow van hem gezien in den haag... was erg grappig!


Zenial


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 25-11-2002 8:13 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Jammer...


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 25-11-2002 9:09 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

Jammer, ik vond t een zeer interesante man, had altijd wel leuke verhalen/theorieen


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 25-11-2002 11:01 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Ik vind het echt zwaar klote dat die gast dood is...

Hoewel ik hem nooit in het echt gezien heb, was ik een groot fan van hem. Zijn televisieprogramma's waren uniek in de nederlandse tv-wereld. Ik heb veel van zijn boeken gelezen. Zijn romans zijn gewoon mooi. Zijn non-fictie geeft pas echt een inkijk in zijn enorme eruditie en geschifte honger naar feitenkennis.

Het feit, dat hij de laatste jaren niet meer een programma mocht maken voor de tv, geeft aan hoe diep dit land alweer gezonken is op het gebied van educatie. GODVERDOMME!!! Uren- en urenlang wordt je buis vervuild met de meest onzinnige troep, maar 1 uurtje een comleet originele kijk op deze wereld en zijn geschiedenis door een gepassioneerd man is weer teveel gevraagd. Dat de VARA hem keihard liet flikkeren heeft hem ook kapot gemaakt, de laatste jaren.

Televisie-bazen, sodemieter op allemaal...


Dear dirty delightful old drunken old days


Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 25-11-2002 11:35 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

Echt klote dattie dood is. Hij was een zeer interresant figuur. K heb ooit eens de Kleinde blonde dood gelezen, is een mooi boek.
R.I.P. Boudewijn



Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 25-11-2002 13:27 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Zie topic titel

Dit is dus waarom ik haast tot nooit geen rijst eet

Ik ergerde mij dood aan die slappe reclames



[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 25-11-2002 13:27]


Wiegen Meister !


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 25-11-2002 14:12 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Hehe ik had eens op TV gezien dat een vriend van Boudewijn het juist wel erg grappig vond dat hij die rijst reclames deed, omdat Boudewijn Buch helemaal geen rijst lust ghehehe...


Zenial


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 25-11-2002 14:47 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

wat boeiuh mij die reclamens nou weer dan. hij was echt net zo interresant figuur. hij had tenminste wel iets te melden in tegen stelling tot een heleboel andere mensen. vind het dan ook heel erg jammer dat juist hij dood moest gaan. *jammer dat die emile ratelband niets aan ze hart heeft*


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 25-11-2002 17:05 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2002 14:47 schreef Demogorgon het volgende:
bla bla bla *jammer dat die emile ratelband niets aan ze hart heeft*


Helemaal mee eens en helemaal met dat laatste.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 25-11-2002 17:09 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

boeiuhd


My madness, my sadness


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 25-11-2002 18:49 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

ik vind het wel een verlies, nederland is weer een apart persoon kwijt, ik zou eerder paar daagjes gedachte aan Buch schenken dan aan claus bijvoorbeeld (was echt veel te overdreven allemaal)



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 25-11-2002 22:56 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Barend en Vandorp heeft nu een uitzending over Buch

DAMN WAT EEN PRACHTVENT !


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 26-11-2002 0:17 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 25 november 2002 11:01 schreef Schaffelaer het volgende:
Uren- en urenlang wordt je buis vervuild met de meest onzinnige troep,



Programma's als lagerhuis ,inderdaad .
( misschien moeten ze gaan fuseren met Ricky Lake en Jerry Springer ) .

de reisverhalen van Buch vond ik wel interessant ,

soortgelijke programma's op naar mijn mening hetzelfde niveau :
Midas Dekkers , heeft ook een eigenzinnige kijk .
Villa Felderhof .



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-11-2002 0:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Héééél erg, ook al gaat het leven door zoals Valorian aangeeft; dan nog is het goed erbij stil te staan en is het absoluut een gemis; Boudewijn was nogal uniek en een freak ; ik denk niet dat er veel van zulke gefreakte verzamelaars rondlopen. Gozer was een romanticus met stijl; tegenwoordig vrij zeldzaam zo lijkt het.
Heb zijn Tv-afzeik column in de Revu héél lang met plezier gelezen.

Een prettig gesprek met hem gezien met Theo van Gogh ; Theo: Toen die meisjes je je vroegen"Houd je van me?" antwoordde Boudewijn ontkenned:"Tja, ik las toen (15) al Nietzsche."

Geweldig vond ik dat hij in Barend & van Dorp altijd speciaal steriele handschoentjes aandeed bij weer een uniek relikwie en als een Jan Mulder ff wou kijken hij het niet erg vond -hoewel het opgegooid werd- dat die geen handschoentjes aan had

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-11-2002 0:51]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


shagrath666
behhhh
Usericon van shagrath666
Posted 26-11-2002 0:59 by shagrath666 Wijzig reactieProfiel van shagrath666Quote dit bericht

ik kende hem alleen maar van die vage lassie reclame ofzo


BEHHH!


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 26-11-2002 12:21 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 26 november 2002 0:41 schreef Mutilator het volgende:

Een prettig gesprek met hem gezien met Theo van Gogh ; Theo: Toen die meisjes je je vroegen"Houd je van me?" antwoordde Boudewijn ontkenned:"Tja, ik las toen (15) al Nietzsche."



ik heb dat niet gezien .
waar ging het gesprek over ?
Heb wel een aflevering gezien van Theo van Gogh met Bart de Graaf .



Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 26-11-2002 12:42 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Best wel jammer. Ik keek al van jongs af aan naar al zijn programma's. Hij was een van de weinige interessante personen op de nederlandse televisie.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 26-11-2002 13:23 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

het meeste lof krijg je als je dood gaat , maarja wel jammer, maar was hij niet ook ongeneeslijk ziek ?


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 26-11-2002 13:29 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

zonde, 't was mijn favoriete schrijver.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-11-2002 13:33 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Vreemde snuiter. Z'n broer is tenminste nog ergens goed voor...


Jade
Usericon van Jade
Posted 26-11-2002 14:43 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Hoewel ik me niet in Diana-achtige toestanden ga storten en ga rouwen om iemand die ik niet ken vind ik het toch jammer.

Ik keek vrijwel altijd als hij in Barend & van Dorp was en over zijn kunst en curiosa kwam vertellen. Ook zijn Vara-programma's keek ik graag. Zelfs als ik niet altijd zijn fascinatie kon delen (over zijn dodo-botje: "daar kan ik nou een hele avond naar zitten kijken") was het altijd een verrassing waar hij nu weer mee kwam aanzetten en genoot ik van zijn erudiete vertellingen over zijn passies. Barend maakte er een treffende opmerking over: "Boudewijn wist kunst ook voor het grote publiek te populariseren zonder het te banaliseren". Hoewel ik de weg naar kunst altijd wel vind vond ik het knap hoe hij het gemiddelde rtl4-publiek wist te interesseren voor kunst en curiosa. Zelfs als hij een keer niet een foto van de ingedroogde pik van Napoleon bij zich had kon hij dat.

Jammer dat hij er niet meer is.

[Dit bericht is gewijzigd door Jade op 26-11-2002 14:54]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-11-2002 15:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

grote fout: die video waar ik het over had is van midas dekkers, ik haal die twee welleens door elkaar.

gelukkig is midas nog niet dood.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 26-11-2002 15:28 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 15:22 schreef ghoulliette het volgende:
grote fout: die video waar ik het over had is van midas dekkers, ik haal die twee welleens door elkaar.

gelukkig is midas nog niet dood.

die zuipt zich nog wel een keer dood ben ik bang, maarja das idd ook wle een tof figuur (op de radio dan )


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 26-11-2002 17:05 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

gisteravond een prettig gesprek met theo van gogh en boudewijn buch gezien, was echt prachtig om te zien, best wel ontroerend soms

Jammer dat ie weg is


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 26-11-2002 17:58 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

quote:
Op 26 november 2002 17:05 schreef Phriar het volgende:
gisteravond een prettig gesprek met theo van gogh en boudewijn buch gezien, was echt prachtig om te zien, best wel ontroerend soms

Jammer dat ie weg is
jah dat gesprek was echt gaaf, brilliante vent wast toch


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen