|
Auteur: |
|
|
Whaha! die stinkerds hebben verloren.. kan ik ook wer lekker schlafen! |
|
jammer, ik gun het de moffen wel Trieste gast |
|
Ik gun beide landen de titel niet. Wat een slappe hap zeg dat voetbal van tegenwoordig! [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 30-06-2002 15:29] |
|
quote: Precies, ze liggen meer op de grond dan dat ze voetballen. Trieste gast |
|
Deutschland Deutschland uber alles.... na ja... niet echt dus... hmz... jammer.... na ja |
|
quote:vooral onze buurlanders.....aanstellers |
|
blij dat de buren het verloren hebben, wat hebben die een potje zaai gevoetbald dit wk bah. |
|
zekur.......tword tijd dat wij zelf weer meegaandoen |
|
Bwahaha, die luie Surinamers en verwende Hollandertjes van ons? Nederlands elftal vind ik echt niet boeiend om naar te kijken hoor. De finale van dit WK des te meer, Duitsland liet vooral het begin van de 1e helft wel aardige dingen zien. Het prettige van een wedstrijd waarin je het beide ploegen wel gunt, is dat elke actie/uitval/goal welkom is, van welke zijde dan ook. En natuurlijk hebben we wat "aardige" SMS-jes gestuurd naar wat Duitse vrienden . "Gratuliert, Vice-Weltmeister!" Maar Duitsland had het van mij dus best mogen worden. Al weten ze nu ook hoe het voelt, net als wij in '74. |
|
Vond het wel een leuke wedstrijd om te zien Het kon mij wel boeien in ieder geval en vooral nu die Duitsers verloren hebben.......dat maakt de zondag toch nog goed hhahahahahaha........ |
|
quote: wat toch altijd dat gekanker over moffen tegen duitsland! daar kan ik me zo kwaad over maken, niet alle nederlanders zijn NSB'ers geweest toch?! edit *typ foutje* [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 30-06-2002 16:08] |
|
quote: ach een finale van Korea tegen Turkije had ik wel leuk gevonden Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
als ze beter hadden gevoetbalt wel ja hehe........maar ja dat deden ze niet dus...weg ermee hahahah |
|
Is het dan eindelijk afgelopen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
yup |
|
Gezeur! Ik had het de Duitsers best gegund.Zij stonden er tenminste.Kun je van die verwende Nederlandse papventjes hier niet zeggen. [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 01-07-2002 0:26] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
... haha Rammstein leek wel wat knorrig gisteravond, ze waren iig gauw klaar met spelen. |
|
Ik vind het jammer dat de Duitsers hebben verloren. Wat een gezeur over Duitsers altijd. the only pleasure is pain |
|
Wat ik dan gister op TV zag, gewoon wat van die snollen die zich als Brazilianen hadden verkleed om wat met hun tieten te kunnen zwaaien. Brazili-aids... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ai...... |
|
Don't touch me. I'm evil. |
|
jeuj! |
Index / Algemeen |