|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
vinyl , Is er al 100 jaar en zal ook nog wel in de buurt zijn tegen de tijd dat ik er niet meer ben. |
|
quote: weet het niet zeker...maar ze zijn iig wel erg zwak. Heb eens een keer een test hier over gelezen.......zal het eens op proberen te zoeken. Als ik het heb, post ik het wel ff..... Suck my piss |
|
quote: leg eens een lpee in de zon. zo krom als een hoepel. cd's zijn veel duurzamer. |
|
oplossing: NIET IN DE ZON LEGGEN verdoeme toch dat sprekkt toch vanzelf? en ja die soundsheets heersen vind ik! ik heb er zo eentje met een nr van Sabbat en Vendetta, een sampler uit Metal Hammer, machtig, en ook 1tje met tien seconden (ongeveer) van alle nrs op de Stars On thrash LP, de volle LP heb ik ook wel hoor Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: maar met slechte lp's kun je zo lekker frisbieen. Oud Vuil. |
|
dat van die lp's klopt idd......MAAR een cdr wordt met een laser(licht) geschreven......en is dus ook gevoeliger voor licht. Suck my piss |
|
gewoon zuinig zijn op alle geluidsdragers. ten zij je het een tweede leven als frisbee wilt geven ! |
|
daar dienen de geluidsdragers van mn zusje voor! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: of onderzetter! Suck my piss |
|
of als onderzetters (alleen de verkeerd gebranden dan) Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
het valt mij trouwens op dat er weinig mensen zijn die minidisk gebruiken. Best vreemd! het is namelijk een heerlijk systeem. 10 keer beter als cassette of cd-r. De kwaliteit blijft altijd het zelfde. Veel mensen denken ook dat het een nieuw systeem is, maar het bestaat al bijna 10 jaar. |
|
Nou, ben ik ff blij met m'n 2e hands tape deck. Ik wil eigenlijk wel een laserdisc. altijd stoer als je bezoek hebt! Suck my piss |
|
Laserdisc is toch voor films? Wel gaaf natuurlijk, zo'n übercd. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
yeah alleen voor films. Maar dat vertellen we er niet bij natuurlijk. Suck my piss |
|
Gewoon de tv niet aanzetten qua beeld. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Elpees, da's duidelijk Vaak met mooi groot artwork en mooi om te verzamelen en te bekijken. Je moet er echt voor gaan zitten, naald er op leggen, plaat omdraaien, je skipt niet zomaar 'op het eerste gehoor mindere' nummers door, mooier warmer en levendiger geluid dan CD Als je platen goed verzorgt en niet met gore vette klauwen aanpakt en een goede speler/naald gebruikt gaan ze erg lang mee. Ruis en gekraak? Met een goede platenspeler valt dat erg mee Vinyl heeft gewoon iets. CD's zijn handig en makkelijk in gebruik, maar het is en blijft echter een koud en kil digitaal stukje plastic. [Dit bericht is gewijzigd door enlil op 24-02-2007 0:23] Signature |
|
quote: Toch jammer dat MD uit de mode is geraakt. Oudere CDR's lijken soms te 'rotten' en spelen soms na een paar jaar al niet meer, terwijl oudere minidiscs nog perfect zijn. Om dingen op te nemen is het een geweldig systeem, het heeft alleen totaal geen charme Signature |
|
iemand ervaringen met dcc? Volgens mij is het best snel doodgegaan. Suck my piss |
|
quote: Leuk spul om te zien die LD's. Een kennis van m'n vader had een elektronicazaak en hij liet ons tijden een bezoekje zo'n "nieuwe" LaserDisc-installatie checken. Het enige wat me bij is gebleven is hoe imposant die LD eruit zag. Net zo groot of iets groter dan een LP en shiny als een spiegel. Zou mooi zijn voor aan de muur ofzo. |
|
"nieuwe" Suck my piss |
|
quote: Wet wet wet... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Van harte gefeliciteerd, cassettes. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik heb ze allemaal op zolder gefeliciteerd. Zo'n 500 stuks oid, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |