|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik zou t willen om schrijven als (het oudere wwerk dan maar nogmaals ik ben niet een rammstein fan dus echt verstand van de muziek heb ik niet) als commerciele softe doom metal/rock met indusrial keyboard gebruik [Dit bericht is gewijzigd door impaled succubus op 01-07-2002 22:36] |
|
Mmmja maar met dat softe bedoel jij waarschijnlijk 'soft ten opzichte van doom metal' of zo terwijl Rammstein an sich vrij hoekig en hard is. Etc. etc. Het doel van die 'hokjes' en woorden is dan ook vooral om een discussie mogelijk te maken, zoals nu dan ook gebeurt. Woorden zijn gereedschap. |
|
je mot toch wat te doen hebbe in je vakantie |
|
quote: ik moet alle muziek in mijn hoofd "plaatsen" , gaat onbewust, maar het is denk ik omdat ik muzikant ben, die hebben dat. m'n vriendin word er regelmatig knettergek van, elk nr wat ik hoor op de radio etc ontleed ik, zeg maar. de baslijnen, gitaarlijnen, drum, zang, alles. van havohej tot madonna tot oasis tot normaal tot terence trent d'arby tot weer monsrosity. lastig, want ik kan dus heel moeilijk "echt "naar het geheel luisteren. donker en alleen en hard volume wil dan wel helpen. Oud Vuil. |
|
Ze noemen het zelf "tanzmetal" en dat vind ik wel een redelijke omschrijving. Al moet ik zeggen dat ik me vreselijk irriteer aan die domme snolletjes die blij gaan staan dansen tijdens zo'n concert... Ik heb toch een beetje het gevoel dat je hebt als je in een verkeerde trein stapt of een uur later naar je werk gaat dan normaal en ik denk ook dat het de laatste keer is dat ik naar zo'n groot concert ga. |
|
vroeger werd rammstein nog tot de industriel gerekent kan ik mij herinneren, vroeger hahaha als of zo oud ben, vroeger de goede oude tijd toen ik al 15 jarige gothic feestjes afliep. |
|
quote: Heb je toevallig op Prakpop een klein meisje een mep gegeven omdat ze WT aan t uitschelden was (en goed ook) ? (dat kleine meisje was ik dus) Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |