IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : rammstein 30-06-02 gelredome Vorige pagina
DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 01-07-2002 22:35 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2002 22:31 schreef Dwaallicht het volgende:
Maar ook jij, Dimmuchild, weet best dat beschrijvingen wel handig zijn om iemand iets te laten weten over muziek. Nu-metal zou ik het idd niet noemen, maar die term mijd ik sowieso als het christendom.

Rammstein zou ik dan iets noemen als 'rigide, harde bombastische rock met totalitaire inslag en een industrieel tintje'. En daarna 'maar eigenlijk zou je het moeten horen'.

Het is idd wel handig om informatie te verstrekken over bepaalde muziek, maar de manier waarop die hokjesgeest geuit wordt staat mij niet aan. Sommige mensen plakken een band een label op, en zien dat als de enige mogelijkheid. Zodra iemand anders er een andere beschrijving van geeft, komt er gezanik. Iedereen zijn eigen labeltje.

Maar ik ben weer zwaar off-topic.

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 01-07-2002 22:35 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2002 22:31 schreef Dwaallicht het volgende:
Maar ook jij, Dimmuchild, weet best dat beschrijvingen wel handig zijn om iemand iets te laten weten over muziek. Nu-metal zou ik het idd niet noemen, maar die term mijd ik sowieso als het christendom.

Rammstein zou ik dan iets noemen als 'rigide, harde bombastische rock met totalitaire inslag en een industrieel tintje'. En daarna 'maar eigenlijk zou je het moeten horen'.

ik zou t willen om schrijven als (het oudere wwerk dan maar nogmaals ik ben niet een rammstein fan dus echt verstand van de muziek heb ik niet) als commerciele softe doom metal/rock met indusrial keyboard gebruik

[Dit bericht is gewijzigd door impaled succubus op 01-07-2002 22:36]

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-07-2002 22:42 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Mmmja maar met dat softe bedoel jij waarschijnlijk 'soft ten opzichte van doom metal' of zo terwijl Rammstein an sich vrij hoekig en hard is. Etc. etc.

Het doel van die 'hokjes' en woorden is dan ook vooral om een discussie mogelijk te maken, zoals nu dan ook gebeurt. Woorden zijn gereedschap.

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 01-07-2002 22:48 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

je mot toch wat te doen hebbe in je vakantie

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-07-2002 22:59 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 juli 2002 22:42 schreef Dwaallicht het volgende:
Het doel van die 'hokjes' en woorden is dan ook vooral om een discussie mogelijk te maken, zoals nu dan ook gebeurt. Woorden zijn gereedschap.

ik moet alle muziek in mijn hoofd "plaatsen" , gaat onbewust, maar het is denk ik omdat ik muzikant ben, die hebben dat.
m'n vriendin word er regelmatig knettergek van, elk nr wat ik hoor op de radio etc ontleed ik, zeg maar. de baslijnen, gitaarlijnen, drum, zang, alles. van havohej tot madonna tot oasis tot normaal tot terence trent d'arby tot weer monsrosity.

lastig, want ik kan dus heel moeilijk "echt "naar het geheel luisteren.

donker en alleen en hard volume wil dan wel helpen.

Oud Vuil.

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 02-07-2002 7:46 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Ze noemen het zelf "tanzmetal" en dat vind ik wel een redelijke omschrijving. Al moet ik zeggen dat ik me vreselijk irriteer aan die domme snolletjes die blij gaan staan dansen tijdens zo'n concert...

Ik heb toch een beetje het gevoel dat je hebt als je in een verkeerde trein stapt of een uur later naar je werk gaat dan normaal en ik denk ook dat het de laatste keer is dat ik naar zo'n groot concert ga.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-07-2002 8:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

vroeger werd rammstein nog tot de industriel gerekent kan ik mij herinneren, vroeger hahaha als of zo oud ben, vroeger de goede oude tijd toen ik al 15 jarige gothic feestjes afliep.

zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 02-07-2002 16:18 by zwartdoornroosje Wijzig reactieProfiel van zwartdoornroosjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2002 14:48 schreef aerodis het volgende:
Yeah!
ik heb WT gezien op parkpop! het was echt geweldig! SLAYOORRRRRRRRRRR!!!!!!

ANGEL OF DEATH!

Heb je toevallig op Prakpop een klein meisje een mep gegeven omdat ze WT aan t uitschelden was (en goed ook) ? (dat kleine meisje was ik dus)

Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com