|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat is het? |
|
Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ga jij naar de VS voor een optreden of is het in europa? |
|
Laatste keer dat ik keek lag Atlanta inderdaad in de USA Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: geluksvogel !!! vind t echt te gek voor je !!!! daar komen echt altijd waanzinnige bands !!! Ik ben jaloers hehehehe maarja...we hebben nog een progpower europe dus... daar komen ook best wel leuke bands maar als ik had mogen kiezen,hehehehe |
|
quote:de laatste keer dat ik keek was atlantis verzopen, maar ja toen was ik |
|
Niet om lullig te doen maar de lineup van Progpower Nederland zuigt. Suncaged is de enige band die de moeite waard is (Suncaged heerscht!). Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Wat jij vind zuigen qua Progpower NL lijkt mij nog behoorlijk aardig, afgaande op vorige edities, afgezien natuurlijk van de zwakke zangers van een flink aantal progbands die totaal ondergesneeuwd worden door het instrumentale geweld. Wat is er dan zo goed/beter aan de line up van de Amerikaanse editie? Noem de bill eens? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-07-2002 21:16] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 01-07-2002 22:56] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Blind Guardian Angra Gammaray Edguy Pain of Salvation Devin Townsend Threshold Silent Force Reading Zero Zero Hour En ik ga al dit moois live aanschouwen bla...bla...bla... |
|
pfft voor de bands die daar staan ga ik wel naar wacken (maar ze heerschen wel ) http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Je gaat dus ook naar Atlanta? Have fun! Ik vind de meeste bands trouwens eerder powermetal dan prog; maar dat maakt de vlag 'Progpower' dan wel weer extra dekkend. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
*jaloers* jullie sturen wel een kaartje he? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Tuurlijk sturen we jou een kaartje... Duh! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Volgens mij bedoeld ze een toegangskaartje. Bazzio Attacks!!! |
|
Hehehe. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Hmm je hebt ook nog Arabesque, Theory in Pritice en Dead Soul Tribe......vind ik toch ook wel de moeite waard hoor...... |
|
Hehe, Theory in Practice is inderdaad wel gaaf ja. Maar Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
te gek zeg! veel plezier allebij. |
|
quote: Maar ja als je een keer naar USA kan gaan is altijd goed |
|
Ja precies dat bedoel ik. (op een of andere manier is de helft van m'n andere post verdwenen ) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Niet om jullie de ogen uit te steken, maareuh... Nog 1 dagje en ProgPower USA gaat beginnen. Atlanta is in een woord geweldig! Het is hier 20 graden, het stikt van de donutshops, het bier is heerlijk, wat wil je nog meer? Ons hotel ligt 10 minuten lopen van het complex vandaan, de zaal is geweldig en de kaarten zijn opgehaald Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Veel plezier lui. Bazzio Attacks!!! |
|
thanx dude Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
damn wat zuigt het om weer terug te zijn in Nederland. Maar wat hebben we een te gekke tijd gehad op progpower. Jullie krijgen allemaal de groetjes van John Schaffer en Kai Hanssen. Die gasten heerzen echt aan alle kanten en we hebben een biertje met ze staan drinken. WHEEEEEE. @ Marcel en Dennis: jullie krijgen de groeten van Zero Hour. Met name van Jasun. Hij kan niet wachten weer in Nederland te kunnen spelen. bla...bla...bla... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |