IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : ProgPower USA Volgende pagina
Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 01-07-2002 17:23 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Zo ff mijn blijdschap met jullie delen:

Ik heb net m'n kaartjes voor Progpower USA besteld!!!

And there was much rejoicing!

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-07-2002 17:23 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2002 17:23 schreef Lord Morgoth het volgende:

Wat is het?

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 01-07-2002 17:24 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

ProgPower USA III
November 15-16, 2002
Earthlink Live
Atlanta, Georgia

www.progpowerusa.com

the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 01-07-2002 17:25 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

ga jij naar de VS voor een optreden of is het in europa?

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 01-07-2002 17:26 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Laatste keer dat ik keek lag Atlanta inderdaad in de USA

Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 01-07-2002 17:29 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

quote:
Op 1 juli 2002 17:23 schreef Lord Morgoth het volgende:

geluksvogel !!! vind t echt te gek voor je !!!! daar komen echt altijd waanzinnige bands !!!
Ik ben jaloers hehehehe maarja...we hebben nog een progpower europe dus... daar komen ook best wel leuke bands maar als ik had mogen kiezen,hehehehe

the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 01-07-2002 17:31 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 1 juli 2002 17:26 schreef Lord Morgoth het volgende:
Laatste keer dat ik keek lag Atlanta inderdaad in de USA
de laatste keer dat ik keek was atlantis verzopen, maar ja toen was ik

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 01-07-2002 17:31 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Niet om lullig te doen maar de lineup van Progpower Nederland zuigt. Suncaged is de enige band die de moeite waard is (Suncaged heerscht!).

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-07-2002 21:15 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 juli 2002 17:31 schreef Lord Morgoth het volgende:
Niet om lullig te doen maar de lineup van Progpower Nederland zuigt. Suncaged is de enige band die de moeite waard is (Suncaged heerscht!).

Wat jij vind zuigen qua Progpower NL lijkt mij nog behoorlijk aardig, afgaande op vorige edities, afgezien natuurlijk van de zwakke zangers van een flink aantal progbands die totaal ondergesneeuwd worden door het instrumentale geweld.

Wat is er dan zo goed/beter aan de line up van de Amerikaanse editie? Noem de bill eens?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-07-2002 21:16]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 01-07-2002 22:54 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 01-07-2002 22:56]

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 01-07-2002 22:57 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2002 21:15 schreef Mutilator het volgende:

Wat is er dan zo goed/beter aan de line up van de Amerikaanse editie? Noem de bill eens?

Blind Guardian
Angra
Gammaray
Edguy
Pain of Salvation
Devin Townsend
Threshold
Silent Force
Reading Zero
Zero Hour

En ik ga al dit moois live aanschouwen

bla...bla...bla...

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 01-07-2002 23:27 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

pfft voor de bands die daar staan ga ik wel naar wacken
(maar ze heerschen wel )

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-07-2002 23:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 juli 2002 22:57 schreef Lady Rose het volgende:
Blind Guardian
Angra
Gammaray
Edguy
Pain of Salvation
Devin Townsend
Threshold
Silent Force
Reading Zero
Zero Hour

En ik ga al dit moois live aanschouwen

Je gaat dus ook naar Atlanta? Have fun!
Ik vind de meeste bands trouwens eerder powermetal dan prog; maar dat maakt de vlag 'Progpower' dan wel weer extra dekkend.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 01-07-2002 23:59 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

*jaloers* jullie sturen wel een kaartje he?

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 02-07-2002 9:37 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Tuurlijk sturen we jou een kaartje... Duh!

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 02-07-2002 9:49 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Volgens mij bedoeld ze een toegangskaartje.

Bazzio Attacks!!!

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 02-07-2002 9:53 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Hehehe.

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 02-07-2002 11:37 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

quote:
Op 1 juli 2002 17:31 schreef Lord Morgoth het volgende:

Hmm je hebt ook nog Arabesque, Theory in Pritice en Dead Soul Tribe......vind ik toch ook wel de moeite waard hoor......

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 02-07-2002 11:47 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Hehe, Theory in Practice is inderdaad wel gaaf ja. Maar

G.
Usericon van G.
Posted 02-07-2002 12:31 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

te gek zeg! veel plezier allebij.

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 02-07-2002 13:10 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

quote:
Op 2 juli 2002 11:47 schreef Lord Morgoth het volgende:
Hehe, Theory in Practice is inderdaad wel gaaf ja. Maar

Maar ja als je een keer naar USA kan gaan is altijd goed

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 02-07-2002 13:31 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Ja precies dat bedoel ik. (op een of andere manier is de helft van m'n andere post verdwenen )

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 14-11-2002 19:49 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Niet om jullie de ogen uit te steken, maareuh... Nog 1 dagje en ProgPower USA gaat beginnen. Atlanta is in een woord geweldig! Het is hier 20 graden, het stikt van de donutshops, het bier is heerlijk, wat wil je nog meer?

Ons hotel ligt 10 minuten lopen van het complex vandaan, de zaal is geweldig en de kaarten zijn opgehaald

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 14-11-2002 19:53 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Veel plezier lui.

Bazzio Attacks!!!

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 14-11-2002 19:53 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

thanx dude

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 22-11-2002 15:42 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

damn wat zuigt het om weer terug te zijn in Nederland. Maar wat hebben we een te gekke tijd gehad op progpower. Jullie krijgen allemaal de groetjes van John Schaffer en Kai Hanssen. Die gasten heerzen echt aan alle kanten en we hebben een biertje met ze staan drinken. WHEEEEEE.

@ Marcel en Dennis:
jullie krijgen de groeten van Zero Hour. Met name van Jasun. Hij kan niet wachten weer in Nederland te kunnen spelen.

bla...bla...bla...

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com