IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Nox Intempesta
Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 26-11-2002 13:57 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Een duitse Black Metal band die HEERSCHT!

Ik vind NI een van die bands, die werkelijk een zeer duistere en beklemmende sfeer kan neerzetten. De duitse vocalen dragen daar zeker aan bij. Maar ook de muziek: veelal traag, slepend en ongrijpbaar.

Zelf heb ik alleen "Die Lieder von Tod und Ewigkeit" in mijn bezit.

Naar mijn weten hebben ze verder slechts 1 album uitgebracht: "Dominium". Weet iemand of hij de moeite waard is? Is'tie nog ergens te krijgen?

Dear dirty delightful old drunken old days

Schaffelaer
Usericon van Schaffelaer
Posted 27-11-2002 14:22 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Ik geef zelf maar ff een reply om dit topic te 'activeren'. Ik kan mij niet voorstellen, dat er op dit forum niemand wat over deze band te zeggen heeft...

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 27-11-2002 14:44 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

heb je geen site of zo? ik ken het helemaal niet....

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 27-11-2002 14:49 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

zij ze niet uit elkaar?

op de stite staat

"We are Dead forever !"

en ik kan niets aan klikken

Schaffelaer
Usericon van Schaffelaer
Posted 27-11-2002 14:52 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Hun officiele site is alweer een tijdje dicht, omdat ze er mee genokt zijn. Ze staan hier en daar nog wel op internet, bv op www.anus.com met een pagina. Ik wou ook gewoon weten wat de meningen over deze band zijn hier en dus info naar die plaat van ze.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 24-04-2004 17:54 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Bijna anderhalf jaar later geven we deze topic een schopje om te kijken of er nu meer mensen zijn die informatie hebben omtrent deze band.

Zwarte Kruisiging
Usericon van Zwarte Kruisiging
Posted 24-04-2004 19:22 by Zwarte Kruisiging Wijzig reactieProfiel van Zwarte KruisigingQuote dit bericht

Nox Intempesta bestaat idd. niet meer. Een van de voormalige leden van deze geweldige Duitse band heeft nu een band genaamd Necros Christos, zeer duistere black metal in de stijl van Goatlord, Beherit en Demoncy.
Na de miniCD "Die Lieder von Tod und Ewigkeit" heeft Nox Imtempesta een CD uitgebracht genaamd "Damnanus - Dominum". Dit album is niet zo duister als de mini maar heeft wat meer trash/metal invloeden. Desalniettemin is dit een geweldig album en een van de beste releases van Folter records. De Cd is bij het label trouwens uitverkocht.
--> np: Nox Intempesta- Impressionen eines Sterbenden

Crappy days

iemand anders
Usericon van iemand anders
Posted 27-04-2004 22:05 by iemand anders Wijzig reactieProfiel van iemand andersQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 19:22 schreef Zwarte Kruisiging het volgende:
Nox Intempesta bestaat idd. niet meer. Een van de voormalige leden van deze geweldige Duitse band heeft nu een band genaamd Necros Christos, zeer duistere black metal in de stijl van Goatlord, Beherit en Demoncy.
Na de miniCD "Die Lieder von Tod und Ewigkeit" heeft Nox Imtempesta een CD uitgebracht genaamd "Damnanus - Dominum". Dit album is niet zo duister als de mini maar heeft wat meer trash/metal invloeden. Desalniettemin is dit een geweldig album en een van de beste releases van Folter records. De Cd is bij het label trouwens uitverkocht.
--> np: Nox Intempesta- Impressionen eines Sterbenden

de naam necros christos heb ik laatst ook eens horen vallen, ben wel benieuwd, helemaal na deze vergelijking.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com