|
Auteur: |
|
|
Ik geef zelf maar ff een reply om dit topic te 'activeren'. Ik kan mij niet voorstellen, dat er op dit forum niemand wat over deze band te zeggen heeft... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
heb je geen site of zo? ik ken het helemaal niet.... |
|
zij ze niet uit elkaar? op de stite staat "We are Dead forever !" en ik kan niets aan klikken |
|
Hun officiele site is alweer een tijdje dicht, omdat ze er mee genokt zijn. Ze staan hier en daar nog wel op internet, bv op www.anus.com met een pagina. Ik wou ook gewoon weten wat de meningen over deze band zijn hier en dus info naar die plaat van ze. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Bijna anderhalf jaar later geven we deze topic een schopje om te kijken of er nu meer mensen zijn die informatie hebben omtrent deze band. |
|
Nox Intempesta bestaat idd. niet meer. Een van de voormalige leden van deze geweldige Duitse band heeft nu een band genaamd Necros Christos, zeer duistere black metal in de stijl van Goatlord, Beherit en Demoncy. Na de miniCD "Die Lieder von Tod und Ewigkeit" heeft Nox Imtempesta een CD uitgebracht genaamd "Damnanus - Dominum". Dit album is niet zo duister als de mini maar heeft wat meer trash/metal invloeden. Desalniettemin is dit een geweldig album en een van de beste releases van Folter records. De Cd is bij het label trouwens uitverkocht. --> np: Nox Intempesta- Impressionen eines Sterbenden Crappy days |
|
quote: de naam necros christos heb ik laatst ook eens horen vallen, ben wel benieuwd, helemaal na deze vergelijking. |
Index / Heavy Metal |