|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb hun demo, ook gezien bij HMM Fest, leuk bandje! |
|
Flesh Made Sin sowieso Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ja dat zou wel eens kunnen kloppen ja!! En dan ben ik nog op zoek naar 1 band! Dat moet een (voor mij) bekende(re) band zijn, want ik weet nog dat ik niet specifiek voor FMS en Hypnosia ging.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
outburst of occult ofzo? f misschien katafalk... anders weet ik het eigenlijk niet Ik, Wil Schuurman |
|
Nee, geen van die bands... *Gaat nog even heel goed nadenken* ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: WAT??!!! Anders loop ik dat gewoon even mis. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Dan had je maar eerder weer met mij om moeten gaan Je hebt wat gemist hoor in de tijd dat wij elkaar ff niet zoveel zagen ..."Hate can only create more hate"... |
|
*mompel mompel* Wrijf het er maar in I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik heb die tour (co)georganiseerd. Ik geloof dat we toen in ATAK I.N.R.I. (voorheen Stigmatheist) er hadden staan als opener. Hypnosia roeleerde behoorlijk hard ja, zowel live als op plaat. Hampus speelt trouwens ook in Birdflesh, waar Cab afgelopen tour ook bij inviel. Geniale grind act. EDIT: Flesh Made Sin is trouwens ook een erg gave live band. [Dit bericht is gewijzigd door Sicktus op 28-11-2003 2:23] |
|
quote: Probeer Sadus - Chemical exposure eens The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hij staat in de download queue Ik zie er trouwens ook Death to posers uit 2003 tussen staan. Wat moet ik me daar bij voorstellen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
*heb die plaat ook gekocht op waldrock wel grappig. (offtopic)*had nog een tip voor je : Andralls - force against mind* vind je denk ik wel een vette plaat (ontopic) ik heb nog net op tijd een shirt van Hypnosia kunnen bemachtigen ding moest uit de vs komen maar was het wachten ( 4 weken) dubbel en dwars waard Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Da's 1 van hun demo's voordat ze Illusions opnamen (Chemical exposure is hier weer de vettere versie van) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
HO-LY SHIT!!! Nou dat is thrash zoals ik het graag hoor! DAMN!!! (Sadus dus). Je kunt natuurlijk met geen mogelijkheid meer aan die cd komen gok ik. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: We zijn het wel vaker eens op dezelfde pagina quote: Eerst had ik een kopie uit de bieb van Rotterdam, maar ik ben er uiteindelijk aan gekomen dus het devies is; blijven zoeken! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Former HYPNOSIA drummer Mikael Sjöstrand passed away on Thursday, January 8 after a battle with skin cancer. He was 27 years old. A highly acclaimed Swedish thrash/death metal act, HYPNOSIA split up in June 2002 after a seven-year existence that produced a seven-song EP (1999's "Violent Intensity", Iron Fist Productions) and one full-length album (2000's "Extreme Hatred", Hammerheart Records). No reason was given for the band's break-up. At the time of their split, HYPNOSIA were hard at work on the material for their second full-length album, which carried the working title of "World Sacrifice". Alleen nog kans dus op een 'reunion in hell' en maar scouten naar dat World sacrifice album; wie heeft em al? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik denk niemand . Misschien dat ze ooit nog besluiten om de nummers die al in een vergevorderd stadium waren, op een EP te zetten met een respectabele guest drummer? |
|
quote: quote: Ik weet het dus alweer!! Het was INRI!! INRI/Flesh Made Sin en Hypnosia Kreeg opeens een geweldige ingeving, het was ergens in 2002.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Pfff... bofkont... |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
ik wou wel maar ik mocht niet omdat ik voor mijn examen zat "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
zo mensen wel weten speelt cab nu in Incinerator , heeft iemand toevallig hun nieuwe demo : Disciples of Sodom ? heb zelf alleen thrash attack mini cd van hun alleen is dit zonder cab ben zeer benieuwd hoe het met cabby klinkt Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ze zijn blijkbaar weer bij elkaar als driemans formatie en 23 April komt de nieuwe cd "Horror Infernal" uit. Lekker veel rauwe retro thrash dit jaar met Ketzer, Aura Noir, Nekromantheon, Deathhammer en nu dit dus. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |