|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Geen alcohol accijnzen!! Yeah baby (Austin Powers) Immortal Pride |
|
quote: die is van de ratel himself. het swing cafe is van zijn zoontje (rolls) die is vaak te zien met zo'n vage indoneschische gast die altijd een lange jas aan heeft (kort donker haar) hij heeft ook altijd een gun op zak, dat zijn de gezellige figuren zeg maar |
|
quote: Bron: http://www2.omroep.nl/nos/verkiezingen/paginas/nieuws/0212_zalm_corrigeert.html (NOS nieuws) De ChristenUnie?! Is die vent nou helemaal gek geworden? Is dit in het kader van 'een kat in het nauw maakt rare sprongen' of is dit toch werkelijk een reele gedachte? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Wat krijgen we strax? CDA/ VVD/ CU/ SGP Dan wordt het tijd met houten kruizen, hamers, spijkers en benzine naar Den Haag te togen vrees ik |
|
quote: En dan mogen we in de volgende herfst weer stemmen... |
|
quote:Ik geloof dat Balkenende de LPF ook weer als een coalitiepartner beschouwde als VVD en CDA met z'n tweeen niet genoeg zetels mogen behalen.. dat geloof je toch ook niet? Als die lijn doorgezet wordt hoop ik dat de koningin eindelijk eens een goede beslissing neemt en er een stokje voor steekt. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Als die lijn doorgezet wordt dan wordt de Nederlandse politiek echt uitgelachen door het hele buitenland . Dan moeten we ze eigenlijk tegemoet komen en zorgen dat de minister van feest en Emile Ratelband ook de kamer halen . |
|
bzz het wordt steeds gekker in politiek Nederland men wringt zich in bochten om de nieuwste politiek in te voeren.. Wat dat ook mag zijn... You will never have, what i never had. |
|
Kun je wel lekker ieder half jaar stemmen, Immortal Pride |
|
Mocht iemand het nog niet weten, vanaf vandaag is http://www.stemwijzer.nl weer actief en beschikbaar. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Dit vindt ik nou een hele goede, ik denk dat ik dat maar ga Stemmen mn Gitaar Ik weet het anders Echt nie, eerst kon ik wel kiezen maar nu.... Agony will come to you, Agony will follow, Agony will be, Agony will see |
|
quote: de nederlandse politiek begint nogal op de amerikaanse te lijken... he ik heb een grote smoel en veel cash... ik ga meedoen met de verkiezingen! My madness, my sadness |
|
Misschien kunnen we een Zm partij oprichten... Hij zal zeker meer inhoud hebben dan een feestpartij.. en waarschijnlijk ook een stuk rationeler dan het CDA.. Bah "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
Zat trouwens te kijken naar die stemwijzer. Ik schiet er niet veel mee op. De partij die bij mij op nummer 1 staat, ben ik het maar met 9 van de 20 van de stellingen eens. Daarna komen 3 partijen die het ongeveer 7 stellingen met me eens zijn. De rest is allemaal erger. Ben ik nou zo lastig..? "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
de verkiezingen zijn 1 dag voor mijn verjaardag....mag ik nog iet stemmen... luuuuuuv is in the air......... |
|
Denk toch dattet blanco wordt, t is allemaal bagger |
|
Nou nou wat een debat... Die balkenende zegt niks Zalm niet veel meer en de PVDA ken ik niet... Ik ga het programma van Dargulls signature maar eens doorbladeren [edit: Ok ok ok Het staat ook bij Helmet] [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 03-01-2003 23:04] |
|
quote:*kuch* En we hebben nu min of meer een dubbel topic trouwens Plaats hier je opmerkingen over de aanstaande verkiezingen in het algemeen, discussieer hier over het debat. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 03-01-2003 23:03] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik vond het maar weinig boeiend. Ik ga maar gewoon af op de partij-programma's I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Vrijwel zeker VVD.. Twijfel nog tussen een voorkeursstem aan Dittrich geven en op de VVD stemmen. |
|
Oh, dat weet ik al. (Wederom) Henk Kamp van de VVD I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: dat zou wel een onwijze metal opleving betekenen!!!!!!!!! heersch |
|
quote: Al die christelijke partijen moeten gewoon op sodemieteren . Scheiding van godsdienst en politiek, niet dat hypocriete geflikker. Heb je gelijk ook niet meer dat gedonder van al die herzenlozen die zonder nadenken op het CDA stemmen omdat ze christelijk zijn. |
|
Ik ga zelf denk ik SP stemmen dit keer, omdat deze op de punten die ik belangrijk vind (milieu, onderwijs, cultuur) het meest overeenkomen met mijn eigen ideeen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |