|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.hollandsmetaal.nl/index.php?p=100 Fucking hell, die gasten brengen wel heel snel nieuwe shit uit. |
|
gvd, wat een saaie boel is die nieuwe signature |
|
Geen interview waard dus? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: sixfeetundersaai of nog saaier |
|
zowaar nog saaier, ik raak niet verder dan nummer 3 signature |
|
Six feet under is gay. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: amper signature |
|
quote:Moet je de nieuwe eens proberen. |
|
Nieuwe plaat is een super plaat, nu een keer of drie gehoord, word alleen maar beter.. Wat lomp! ( toch een goede graadmeter voor deathmetal) |
|
Is er een nieuwe? Siked I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Helemaal mee eens. War is comiiiiiiiiiing! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Tering wat slecht. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Owen: Speelt losjes uit de pols een riff tijdens jam/ Banres: "Wow, cool nieuw nummer! Wacht, ik blaf er wat overheen." When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Op sommige platen heeft die formule al zeer goed gewerkt. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Tot 15 jaar gelden misschien. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Dat geblaf is precies wat wat mij betreft het zo slecht maakt ja. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Die Barnes z'n stem is zeker aan gort, vreselijk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Zijn stem klinkt nergens naar. Het nummmer ansich vind ik dan weer wel lekker. bub |
|
quote: ik zie hem nog voor me staan met cannibal corpse op een zondagmiddag in de baroeg, heel vroeger. hele band joggingbroeken aan, inclusief ik, natuurlijk. o, wat vond ik hem vroeger goed en bruut. sfu heeft me helaas nooit wat gedaan. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik vind de nieuwe echt lekker! De reacties dat Barnes' stem helemaal aan gort is snap ik niet. Het hele principe van grunten/death metal zang is om als een rottend cadaver te klinken en Barnes slaagt hier juist perfect in, vind ik. Wat wel storend is, is dat de timing van de zang eigenlijk het volledige album lang compleet er naast zit. Alsof hij achter de muziek aan holt. Ik snap niet dat de producer en de platenmaatschappij hier mee akkoord gegaan zijn. Vooral onderstaand nummer is vrij pijnlijk. Klinkt alsof de beste man echt compleet van de wereld was tijdens de opnames. Aratron |
|
Chris Barnes klonk vroeger toch zo lekker diep en zwaar. Wat een geblaf is dit dan |
|
quote: Dit. Butchered at birth ftw! [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 18-10-2020 21:48] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Jezus, wat slecht. Een age restricted video maar het is 10 keer niets. Het nummer is kut en Chris Barnes moet geen plaat meer in brullen.. bub |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |