|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Mensen die op hem stemden rekenden er zeker op dat de de bierkosten omlaag gingen evenals de boetes voor rijden onder invloed The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Haahahaha ja idd ja Maar goed dat er al mensen zijn die op hem stemmen en denken dat hij echt wat kan veranderen.....damn die mensen hebben toch ook een schroeffie los hoor......... |
|
quote: lol. helaas, niks van dat alles! |
|
Is alleen maar meer geworden |
|
Die Hazes is echt een grote sloeber gewoon. Ik lach hem uit met z'n lompe volkslied. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
idd een hopeloze vent ja |
|
Als ik elke dag zo'n kop in de spiegel zag zou ik ook een huilebalk worden; want dat issie; niet normaal meer!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dus jij wil zeggen dat Patrick Kluivert en Marco Bakker op Andre'tje hebben gestemd? |
|
Die Hazes is echt een enorme sukkel... je gaat toch niet 'even' in de politiek om dan net zo hard weer weg te gaan? HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: waarschijnlijk paste hij niet in die zetels waarin poltici altijd zitten en ontdekte hij dat hij bij deze baan geen bier onder het werken mag drinken. |
|
quote: lol nee hij is wel van het niveau dat hij dat niet van tevoren weet he HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Die gast weet wel wel wanneer hij een pilsje in de handen heeft...hehe..........altijd |
|
quote: ik heb idd wel eens gelezen, dat als ie een pet of hoed ofzo opheeft, istie dronken. hij heeft een keer in a'dam op de witte de with (marineboot, zat ik toen op) een avond in het manschappenverblijf zitten te zuipen. gaaf. later heeft ie nog een fax gestuurd toen we in de golf zaten. ik vind 'em wel rulen, maar dat politieke verhaal is idd een fiasco! Oud Vuil. |
|
quote: zo, effe een citaat uit verband rukken!!! heb je ook al zijn muziek wim? maar inderdaad, je ziet nooit meer beelden van hem zonder hoed, en trouwens ook niet zonder zonnebril. wil hij overkomen als een coole gangster? of zo? |
|
Ja vooral gangster ja...als je al een keer boe roept jankt hij al hehe......... |
|
tja dit is wat je krijgt als iedereen de gemeente raad inkan, binnenkort zitten alle bedrijfsleidingen er wordt het helemaal een kliek jug, tja gebrek aan politiek personeel, niemand wil meer de gemeente raad is, zeker niet in een kleine gemeente omdat dat al helemaal geen kont vediend |
|
Ik ga wel in de gemeente !!! Iedere gemeente moete en vette popodium en de krogen moeten open blijven tot 06:00 uur in de morgen hahaha |
|
quote: Dude, you got MY vote! |
|
quote: Tsjah, dat is een trend tegenwoordig... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Thnx Mate !! |
|
Ach nee man! Hazes regeert! ..In een diskotheek sat ik fa du weik... ..Oehoe! Dit slaat nergens op. |
|
quote: juist niet! hij is uit de politiek(en dat is toch een beetje regeren op lokaal niveau) toch?? |
|
Oh, ja... Nou, dan maar weer aan het bier, niet Dit slaat nergens op. |
|
quote: precies, je moet je prioriteiten nu eenmaal hebben en daar naar leven! |
|
Ik denk dat ik dan maar eens eerst wat negers ga schoppen, daarna naar de homobar aan de overkant potenrammen, en dan de gore mercedes van de pooier van het hoerenhuis hiernaast eens bekrassen, en die kerel dan neeersteken als ie naar buiten komt. WHITE POWER! Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |