|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: http://www.pervertedtaste.de/ Suck my piss |
|
Ehm nee, ik bestel vrij weinig ivm historische kosten (en een dure woning door omstandigheden), maar als ik bestel, doe ik dat meestal bij Displeased, lekker makkelijk... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Haha...helemaal niet aan gedacht, die hebben natuurlijk ook een mailorder Ik heb net even gekeken en ze hebben de dingen die ik zoek ook + ze zitten gewoon in NL. Dus Bedankt!! Hatsjikidee! |
|
Haha, zal ik even niets zeggen over vrouwen en altijd de moeilijke weg zoeken Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Nee, doe maar niet Hatsjikidee! |
|
Kent iemand Blazing Productions? Zo ja, is het betrouwbaar? |
|
jahoor, geen problemen mee gehad. |
|
quote:Betrouwbaar en ze zijn ook met enige regelmaat op concertjes te vinden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Bij No-Colours is het volgens mij aan te raden om eerst te informeren of je zooi wel op voorraad is. Voor runen-sieraden en ander spul gebaseerd op de germaanse tradities kan ik www.geri-freki.com uit Frankrijk aanraden. Erg snel. [Dit bericht is gewijzigd door VVL op 22-11-2004 12:08] Schel |
|
Ja, No Colours is zoooo traag en slordig. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Dat zeg ik niet. Schel |
|
quote: Nee, dat zeg ik. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: *vervolg* 3 maanden later na een 'aardig' briefje en dito email over het cancellen van de bestelling en terugbetalen van het betaalde geld dan toch het merendeel van de bestelling ontvangen. Maar bestellen doe ik daar dus NOOIT meer... Hatsjikidee! |
|
Nog even over No colours: ik deed dus een bestelling, waarbij ik vantevoren vroeg of de artikelen op voorraad waren. Vanaf de dag dat ik het geld opstuurde (zonder priority) duurde het 8 dagen voor ik de zooi binnen had. In een pauperig 6e hands envelop waarvan de randen al bijna scheuren vertoonden weliswaar, maar mijn bestelling is er. Schel |
|
Weet iemand of Conspiracy Records & Distribution betrouwbaar is? |
|
Iemand wel eens bij www.cdplus.nl wat besteld? Vind het zo vreemd dat ze aardig wat metal hebben en ik er bijna nog nooit iemand over heb behoord ... |
|
Zal wel zo'n site zijn waarop je alles kunt bestellen maar waarvan achteraf blijkt dat driekwart niet leverbaar is. |
|
quote:Meteen even een cdtje besteld, 3 dagen levertijd! Da's korter voor die cd dan bij bol.com |
|
quote: bol is redelijk duur, proxis is imo een beter alternatief "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
mwah, 13,88. Plus dat ik de cd niet overal kan vinden. Tenzij iemand een cd van Vomitorial Corpulence ergens goedkoper heeft zien liggen.. |
|
proxis is die een eurie duurde http://oas2000.proxis.be/gate/jabba.coreii.g_p?bi=13&sp=CONTRIBUTOR&mi=2856540&si=72411904 "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Lapis. http://www.lapis.to/index.php?option=content&task=view&id=28&file=select&artikel=894307 Heb ik heel goede ervaringen mee. * Prijzen zijn laag. * Betalen doe je door het verschuldigde bedrag op hun rekening over te maken NADAT je de bestelling ontvangen hebt. * Ondanks dat ze zeggen van niet, sturen ze bestellingen altijd in delen op, als een of meer cd's lang op zich laten wachten. Ik heb er nu al een aantal keren besteld en de enige teleurstellingen die ik heb moeten slikken, waren dat bepaalde cd's niet meer leverbaar bleken te zijn. Maar dat heb je overal, omdat ze hun database altijd pas gaan updaten op het moment dat iemand wat bestelt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:WOW! En nog goedkope DVD's ook! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Ah meld ff hoe het afloopt |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |