![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: deze heb ik nu geinstalleerd . deze houdt ook pop-ups tegen als je dat wil . ![]() |
|
quote:Maar dat doet Opera ook, de fijnste webbrowser die ik ken. http://www.opera.com ![]() |
|
quote: Ik werk nu ook een kleine week met Opera, en het is idd een prettige browser. No more IE for me.. ![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Driewerf ahum, kuch, en al dies meer zij.. En mijn nederige excuses geachte heer Wim voor de verwarring ![]() ![]() |
|
Zou j wat meer kunnen vertelle over opera? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
Wat valt er te vertellen? Naar de website gaan, downloaden & installen en alle menus doorkijken enzo. 't Is een browser; je bekijkt er internetpagina's mee en hij is slimmer & sneller dan zowel IE als Netscape. ![]() |
|
Betrouwbaar, popups? java, flash? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
![]() |
|
![]() Tnx dude... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
quote: www.securityfocus.com ga maar eens het data beesje door spitten. quote: Slackware!!! Schijnt goed te zijn, als ik mijn broer mag geloven [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 03-07-2002 13:10] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: Met andere woorden: In de toekomst wordt het onmogelijk om een ander OS te installeren, aangezien hardware en software gekoppeld zijn, en je dus het recht niet meer hebt om van OS te veranderen. Ik stel zelf mijn hardware samen, ipv. een volledige comp te kopen, maar ik denk niet dat de meeste mensen zich daarmee willen bezig houden, en dus kopen wat voor de hand ligt: een computer waarmee je niks kan doen. (vb. rechten moeten kopen om iets te mogen inscannen enz.) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote:Wat dan vooral opvalt, naast de gigantische hoeveelheid bugs uiteraard, is de arrogantie van Microsoft. Bij vrijwel iedere fout die ontdekt wordt krijgt eerst Micro$oft een mailt je met de fout en een waarschuwing dat als ze binnen een bepaalde tijd niet reageren (terugmailen met inschatting van hoe lang het kost om de fout te repareren, erkenning van de fout) of een patch produceren dat de fout bij Bugtraq gemeld wordt. Microsoft heeft de reputatie nooit te reageren.. echt lomp. quote: ![]() ![]() ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Sorry, maar ik vind het debat over 'welke linux distributie' altijd wel wat weg hebben van 'ik ben true', 'nee, IK ben true!'. ![]() |
|
Ik ben Opera nu aan het downen ff kijken of het wat is ![]() ![]() |
|
Tja, Linux users hebben zo weinig te klagen dat ze dan maar uit verveling tegen elkaar zeuren over distributies. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
quote: Nou ja heb hem dus geprobeerd maar was dus niet onder de indruk hoor....... ![]() |
|
Die lieverds van Microsoft hebben wel hun allernieuwste draadloze beeldscherm naar mij genoemd: de Microsoft-Mira! Bla ![]() |
|
quote:Ik zou me ROT schamen ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Sue the bastards! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
![]() ![]() Dat ding heet nou eenmaal zo... Ik zou eigenlijk een percentage van de winst moeten vragen wegens plagiaat van mijn naam! Bla ![]() |
|
Precies! ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
zou ik doen mira ![]() denk dat microsoft je eerder een paar centen geeft dan dat ze een rechtzaak beginnen. (wel zorgen dat de rechtzaak in america is natuurlijk) een tijd geleden was er ook een chinees die nintendo aan klaagde. hij heete namelijk picacho (of hoe je het gele mormel ook noemt) en die stak het dus op mentaale schade wegens vrienden die hem belachelijk maakt via pokemon zooi. en microsoft-mira is nou niet echt een lief koosnaampje ![]() ![]() |
|
Als ik nu gewoon opnieuw installeer en niet meer update heb ik nergens last van? Of wel? ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |