|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
yeah!! |
|
Hey sletjes wie speelt er nog meer anders heb ik misschien ook wel zin om mee te gaan kloeke Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: geen idee, maar je kunt mee, er kunnen 5 man in 1 auto, dusse |
|
quote: Ik laat zo snel mogelijk iets weten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
kee dan !!! [edit] trouwens wie er ver speelt maakt mij nie veel uit NAPALM DEATH speelt !!!!!!!!! [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Triple-Dan op 27-11-2002 19:50] |
|
jazeker, mosh it up.. mijn fave grind band |
|
uhhh... ken iemand dat even voor me vertalen? |
|
quote: je kunt toch wel een beetje duits??? of een spliffje teveel? Oud Vuil. |
|
neuh..toenk duits(1 jaar) had vroeger, rookte ik nog niet... daarom... |
|
Goffer de goffer, waarom is alles nou altijd zo ver weg!! De laatste keer dat ik Napalm Death zag kun je nog zien aan mijn armen, gegegege... Ik wil ook meeeee!!! |
|
Krefeld ligt in het Ruhr-gebied niet? Als het nou in Aken zou zijn zou ik wel gaan, da's voor mij maar 15 kilometer. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Yeah ik heb er zin in. dus |
|
quote: krefeld is vanuit venlo erg goed te doen |
|
Yeah kwartiertje rijden en dan een paar uur slachten !!!! muahahaha |
|
hehe lalalallaal |
|
rauze!! en natuurlijk TJOKKEFOLL! |
|
scheelt dat duitsers snel bloeden hahaha dus zal wel een zooitje worden zondag |
|
Die staan toch altijd op springen duitsers... hehe [Dit bericht is gewijzigd door Bonnie op 27-11-2002 23:47] |
|
verdienen het om geslagen te worden die kutduitsers hahahahahaha lol Hee junke krieg ze ein toek tiguh diene schurf köpke !!! |
|
Ik kan helaas niet mee Mijn nieuwe tattoo heeft al mijn euro's verslonden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
- [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 28-11-2002 18:48] |
|
quote: Bonnie wil wel voorschieten voor drinkebroer :-) |
|
napalm death, napalm death, napalm death... damn, het wordt echt vet beuken!! |
|
quote: |
|
quote: Dan moeten wij maar xtra TJOKKEFOLL! raken |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |