IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : sepultura brengt cover ep uit!
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-07-2002 20:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

SEPULTURA To Cover EXODUS Classic For Upcoming EP - July 3, 2002

SEPULTURA will lay down a cover version of the EXODUS classic "Piranha" during the recording sessions for their upcoming mini-CD, due later in the year.

As previously reported, SEPULTURA are tentatively set to enter Trama studios in São Paulo, Brazil during August to record a mini-CD consisting of five or six cover songs and two new cuts, to be released through an as-yet-undetermined label. At the moment, the plan is for the EP to be issued in Brazil only, although a possibility exists that it will be released in other parts of the world, "depending on how [the CD] turns out," according to drummer Igor Cavalera.

Among the songs currently being considered for inclusion on the upcoming EP are the following:

01. EXODUS – "Piranha"
02. HELLHAMMER - "Messiah"
03. PUBLIC ENEMY – " Black Steel In The Hour Of Chaos"
04. JANE'S ADDICTION – "Mountain Song"
05. DEVO – "Mongoloid"
06. U2 – "Bullet The Blue Sky"
07. Corrupted (new song)

shit voor die eerste twee nummers wil ik hem al hebben, ten minste als ze er niet zo een rare tribal-versie van maken! maar de rest is waarschijnlijk weer huilen geblazen.

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 03-07-2002 20:16 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Waarschijnlijk zullen ze die nummers wel grandioos verneuken.
Maargoed.

attila_de_hun
Posted 03-07-2002 20:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2002 20:16 schreef Frietbal het volgende:
Waarschijnlijk zullen ze die nummers wel grandioos verneuken.
Maargoed.

ik gun ze het voordeel van de twijfel. als sepultura op hun laatste twee cd's echte trash speelt klinkt dat erg goed. ze doen het alleen zo weinig. snappen die gasten nou echt niet waar ze goed in zijn?

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 03-07-2002 20:40 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ach, die arme gasten! Ik gun ze het echt wel!! Vanaf 'Roots' is er niets leuks meer uit die gitaartjes gekomen, maar ik zat net 'Arise' te luisteren, tering echt wel een vette plaat!!!

Nix
Usericon van Nix
Posted 03-07-2002 20:46 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

We zullen zien wat het word

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

zombie
Usericon van zombie
Posted 03-07-2002 21:05 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2002 20:15 schreef attila_de_hun het volgende:
03. PUBLIC ENEMY – " Black Steel In The Hour Of Chaos"

Woord aan je moeder!

attila_de_hun
Posted 03-07-2002 21:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2002 21:05 schreef zombie het volgende:
Woord aan je moeder!

eeeeh, okee????

AgonY
Usericon van AgonY
Posted 03-07-2002 22:00 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-07-2002 22:05 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

'k ben wel benieuwd of ze piranha van exodus er een beetje strak uit krijgen, hellhammer is wat dat betreft een stuk minder moeilijk.

devo ken ik niet, 't nr van public enemy ook niet, maar wat moeten ze nou met u2??? 'k moet meteen denken aan die band die zo'n depeche mode nr coverde, pfff, zit ik niet echt op te wachten, deze plaat.

de 2 gave nrs vind ik wel ergens op 't net ofzo, tegen die tijd

Oud Vuil.

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 04-07-2002 0:16 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Volgens mij wordt dat ook weer een ellendige cd hehe.............Supultura is dus echt naar de klote........

Industrieterrein
Usericon van Industrieterrein
Posted 04-07-2002 0:52 by Industrieterrein Wijzig reactieProfiel van IndustrieterreinQuote dit berichthttp://nope

Waarom nemen al die oude flutbands toch covers op waar ze niet aan kunnen tippen?

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 04-07-2002 0:53 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Tja, Sepultura...

Ik heb net Morbid Visions aanstaan, dus dat zegt wel weer genoeg!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-07-2002 1:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 juli 2002 20:40 schreef Vintersorg het volgende:
Ach, die arme gasten! Ik gun ze het echt wel!! Vanaf 'Roots' is er niets leuks meer uit die gitaartjes gekomen, maar ik zat net 'Arise' te luisteren, tering echt wel een vette plaat!!!

Arme gasten? Ze hebben ervoor gezorgd dat Max moest vertrekken omdat ze z'n vrouw wilden ontslaan als manager! Hadden ze dat niet gedaan was Sepultura nog bij elkaar geweest!

Sepultura zonder Max (net als Priest zonder Halford) is een leeg omhulsel; zielloos/ongeinspireerd; prutsmuziek.

Als ik in een band zat zonder inspiratie (lees ook Six feet under & Metallica) zou ik ook een cover cd uitbrengen!

Liar of Golgotha heeft op Ancient wars trouwens ook Piranha gecovered.

Vraag: Heeft Krisiun Triumph of death gecovered en zo ja op welke cd staat ie?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-07-2002 7:09]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-10-2006 20:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

euhm... is die er nu ooit gekomen?

anyway, de perfecte Sepultura-sound coverband ten tijde van Arise is en blijft Devastation met Idolatry

signature

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 26-10-2006 20:12 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 26 oktober 2006 20:09 schreef Hypnos het volgende:
euhm... is die er nu ooit gekomen?

anyway, de perfecte Sepultura-sound coverband ten tijde van Arise is en blijft Devastation met Idolatry

Er zat een cover cd bij Roorback.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-10-2006 20:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja, van U2 of zo zeker?

signature

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 26-10-2006 20:17 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 26 oktober 2006 20:12 schreef Hypnos het volgende:
ja, van U2 of zo zeker?

Bullet the blue sky, en ook Angel van Massive Attack, en Piranha, Mountain Song, Mongoloid, Black steel in the hour of chaos, en Messiah. Dit dus in de digi van Roorback.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com