IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Hey peoples
Ringwraith
Usericon van Ringwraith
Posted 24-07-2001 19:42 by Ringwraith Wijzig reactieProfiel van RingwraithQuote dit bericht

Ik had eerst de naam DarkriderofNazgûl maar die naam klopt niet als je lotr kent snap je het wel denk ik.

Wat zouden jullie vinden van een chat room op zwaremetalen ? of hebben jullie al genoeg aan een forum maar het was maar een idee


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 24-07-2001 21:52 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

dat vind ik een uitstekend idee.....


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 24-07-2001 22:00 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

prima plan

(ooh wat blijven die () smiles roelen)

-Claw


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 24-07-2001 22:17 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

chatten lijkt mij ook leuk!



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-07-2001 23:56 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Mij niet, telefoonrekening is al om van achterover te vallen...


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 24-07-2001 23:58 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2001 23:56 schreef Asherah het volgende:
Mij niet, telefoonrekening is al om van achterover te vallen...

...bij jou ook al!


No regrets and no remorse...


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 25-07-2001 0:20 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Hier nog 1!
Ik wil kabel

Maar ff terug naar topic, dat is natuurlijk een superidee!


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 25-07-2001 0:53 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2001 23:56 schreef Asherah het volgende:
Mij niet, telefoonrekening is al om van achterover te vallen...


heb ik sinds een paar dagen geen last meer van, want ik heb nu adsl. En adsl met tot ik vanzelf


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 25-07-2001 10:19 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2001 0:53 schreef Bintmeister het volgende:
heb ik sinds een paar dagen geen last meer van, want ik heb nu adsl.

ik wil ook adsl! (maar ja ik woon in achtergesteld gebied )


No regrets and no remorse...


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 25-07-2001 12:50 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

neem gewoon kabel, das sneller dan adsl (bij mij dan) en het roelt meer. waarom weet ik niet, maar het roelt gewoon meer!


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 25-07-2001 13:22 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2001 12:50 schreef Creepieboy het volgende:
neem gewoon kabel, das sneller dan adsl (bij mij dan) en het roelt meer. waarom weet ik niet, maar het roelt gewoon meer!
dat is hier helaas ook geen optie
upc


No regrets and no remorse...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 25-07-2001 13:25 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Chatroom? Kweenie.....ben al zo druk met het forum


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 25-07-2001 13:26 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2001 19:42 schreef Ringwraith het volgende:
Ik had eerst de naam DarkriderofNazgûl maar die naam klopt niet als je lotr kent snap je het wel denk ik.
[offtopic]Inderdaad [/offtopic]


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 25-07-2001 15:36 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2001 13:22 schreef Amarantha het volgende:
dat is hier helaas ook geen optie
upc


UPC, heerlijk downloaden met gemiddeld 200 kb/s.


Bazzio Attacks!!!


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen