|
Auteur: |
|
|
nope...zegt me niks...ik woon te ver van belgie af..... |
|
Heb effe gezocht maar niets van gevonden op metalmap Belgium en op Lugburz, zou het om een vrioj jonge band gaan? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: hehheh, google vind alleen maar rare buitenlandse sites. ik denk dat de spelling anders moet zijn. Oud Vuil. |
|
quote: ik heb ook de indruk. Wolveken, vraag de naam nog eens aan die gast. Dan zullen er hier wel wat weten te vertellen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Same here... Check de spelling nog maar es! |
|
Had het ook al gecheckt op het net maar niets gevonden. Zaterdag zal ik eens binnenspringen in de shop waar ze de cd hebben. Zal het efkes nagaan. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Was inderdaad spellingsfout. Het moet Korum zijn i.p.v. Xorum. Door het logo (door de alom gekende penguin-killer maar dan heel modern) wat moeilijk te lezen. Alle info is te vinden op www.korum.org Het is geen Belgische band maar een Franse (uit Parijs) en ze spelen een soort heel moderne death metal met jazz invloeden en zo (denk aan Relapse Records). Not my cup of tea anyway. Ook Tsebaoth speelt niet mee, al gelijkt hij wel erg goed op de drummer, vandaar. Opgelost dus, toch bedankt voor alle replies. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
dus uit eindelijk klopt geen van je stellingen Xorum = Korum Belgie = Frankrijk Tsebaoth = geen Tsebaoth hier kon dus helemaal niemand wat mee |
|
Idd Maar dat valt te verklaren: Op de poster stond enkel het logo vermeld plus een bandfoto. De eerste letter van het logo dreef mij in de richting van een X. (logo van Szpajdel btw). de poster hing in een shop in Brussel waar normaal gezien uitsluitend reclame gemaakt wordt voor Waalse bands (Livor Mortis, Inocculta, Enthroned, Emptiness, ...) vandaar de wat voorbarige conclusie over de nationaliteit het topic was dan ook genaamd: Xorum of zo ... sorry 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
ja maat, Spadril goes spacy Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: je hoeft je niet verontschuldigen hoor! vet weird trouwens het lijkt helemaal niet op een szpajdel logo! |
|
quote: LoL! |
|
quote: Inderdaad, en waar is de symetrie naar toe? Je kan me de bout hachelen! |
|
En kan het topic-titel niet al veranderd worden naar Korum? En dat irritante ofzo weg? Nu is het toch duidelijk? |
|
wel een hele vette hoes, mensjes! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ja inderdaad... Beetje Agent Steel achtig |
Index / Heavy Metal |