|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Jaaaa... (vrij ingewikkeld verhaal hier) |
|
Dat wordt nat voor jouw!!! HARHARHARHAR*!! *piraten lachje Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
nat of niet, ik ga morgen Anathema zien!!! |
|
Dat wordt dan een lange vrijdagnacht en een vermoeiende Graspop. Tenzij je een Henkka vindt.. (hihihihihi) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 05-07-2002 0:12] |
|
heheh Maar eh Asherah, wat ga je dan doen?? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik heb eigenlijk wel een tent snapje, maar die heb ik uitgeleend aan iemand anders, dus die tent ga ik daar dan gewoon opeisen. |
|
Asherah : Ik ga naar Graspop. B : Ik ook. A : Ik ga daar kamperen. B : Oh dat wil ik ook maar ik heb geen tent.. A : Je mag mijn tent wel lenen. B : Bedankt! See you op de camping! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: ik heb 4 rolletjes, is da genoeg? |
|
Meer pleepapier drugs naar keuze borstel voor je droge katerhaar Lampje voor 's nachts of waccine lichtjes Barbeque & vretuh Koffiezetapparaat Laptop recordertje voor de te maken bootlegs voor vrouwen: plastuitje of nog meer pleepapier voor die 'schone' plees [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-07-2002 3:28] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Met zn drietjes in een tweepersoonstentje, dat lukt vast wel, knus en gezellig enzoooo... |
|
Anti mug spray. Die neem ik zeker mee. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Nee, niet zo gezellig als samen met de helft van metaalminnend Nederland bij de GGD zitten omdat je je onderbroek/sting/boxer uitpussen/kriebelen/rotten..... [Dit bericht is gewijzigd door LunaChick op 05-07-2002 12:11] "I'll try being nicer if you'll try being smarter. " |
|
Volgens mij kunnen ze zijn zaakje er beter afhalen...ziet er een beetje rot uit hahahahaha Ja als je gaat fucken kun je echt beter een jas aandoen hahahaha....... |
|
Mijn regenjack Haha. Bazzio Attacks!!! |
|
ROFL@bazzio! Heerschende jas!! <EDIT> Staat het er echt op of hebt je't ff gefotosjopt [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 05-07-2002 15:11] |
|
LOL is wel een goeie hoor hahaha |
|
dit riekt naar fotoshop.... "I'll try being nicer if you'll try being smarter. " |
|
is volgens mij ook wel zo ja... |
|
Nee hoor, plakletters. Bazzio Attacks!!! |
|
Aha wetenw e dat ook alweer hahaha..... |
|
Niet aan pulken he, dat er in een keer "Fuck the Rai" staat. (alhoewel de rai light in A'dam) Bazzio Attacks!!! |
|
ALS je 'm aan hebt ben je van achteren wel in 1 keer uit honderden mensen te herkennen. |
|
[quote]Op 5 juli 2002 12:11 schreef LunaChick het volgende: Nee, niet zo gezellig als samen met de helft van metaalminnend Nederland bij de GGD zitten omdat je je onderbroek/sting/boxer uitpussen/kriebelen/rotten..... *platje* een onveralsde HM actie |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |